2013年12月5日 星期四

老師的鼓勵

讚美既力量, 幾時都可以好大

一句激勵既說話, 一個肯定既眼神, 絕對可以改變一個人

弟弟好怕寫中文字, 好多筆畫又複雜, 往往未開始寫已經好洩氣

唯有氹佢: "你得架!  你寫到架, 蔬菜你都識寫, 茶點實難唔到你啦!"

弟弟就會勉勉強強, 極其辛苦咁完成....結果有時慘不忍睹, 令我都忍唔住同佢修正下等佢自我形象唔好太低, 一但打入我點都唔會寫得好中文既局面就大件事!

好在, 老師都睇得出弟弟既問題, 呢幾隻字, 令到弟弟開心左好耐 ^v^

弟弟: "媽媽, 你睇下!  鄭老師寫俾我架!  佢話我有進步仲叫我加油添呀!"




係呀!  你做得到架!  老師知架!  努力, 努力!!

沒有留言:

張貼留言