2013年12月16日 星期一

童夢城通識學園

嘻~  問小慈小明聖誕假期最想做咩?  小明竟然答我: "我想去打工!"

哈~  梗係唔係真係想返工啦, 佢想去 "扮返工"  試不同職業既小朋友遊戲

Baby Bom 仲未裝修完本來好失望, 點知俾我 click 下 click 下搵到呢個位於機場既童夢城通識學園, 仲做緊 promotion $290 玩 3 種職業


機場好靚呀!  機師空姐貓頭鷹


我地仲係香港啊 ^^


連廁所都有型過人, 小慈話呢幅圖岩晒我地屋企呀  :)


每位小朋友有一本護照, 好好笑


開工喇!  開工喇!!  黎得機場, 梗係要試下扮機師啦 ^^


著上制服好型, 似模似樣


跟職員入去試飛, 準備駕駛 A382 由香港飛去北京


場景逼真, 座椅同餐車都係堅架!  頭先小慈仲話佢架飛機飛過青馬大橋, 機頭又有好多制, 好刺激好玩!


一份工賺到 $20 ^^


呢度仲有消防車


大廈火災呀, 快 D 開水喉


仲可以扮海關檢查行李


又有救護車


第二份工做廚師


好得意呀~~~~


小廚師整餅中


係塊曲奇上面吱七彩糖霜, 放入雪櫃雪一陣就得架喇


超好味呀佢地話


第三份工係機艙逃生訓練, 搭過飛機既小慈小明飛行知識唔錯, 連救生衣放係邊度都知


非常留心聽姐姐講解


One at a Time, 我落黎喇~~~~~~~~~~~~


佢兩個包場, 玩幾多次滑梯都得


用打工得黎既錢換左包糖, 零舍好味


我地仲順路去埋澳門....... 餐廳食飯


好好玩!  小慈最鍾意做飛機師, 小明竟然鍾意做廚師


沒有留言:

張貼留言