2013年12月19日 星期四

小童軍總會

小童軍今日要出城, 仲要去尋根 -- 參觀小童軍總會


因為係呀爸帶佢去 NOT 呀媽, 我完全唔知呢堆係咩黎, 看圖辨識 :P



 

跟住爸爸特別乖


不同區有不同勳章



非常巧究的制服


荷蘭水蓋?!?


我覺得童軍最有趣既就係繩結


愛動物既小明與狗狗合照最樂意



大合照


轉眼間黎到尖沙咀海旁, 小明係童軍總會買左份小小紀念品



最開心同澄澄一齊食麥當當, 兩個咩都笑一餐


小慈家姐都出現, 因為有下場 ^^


因為我要返工, 爸爸同弟弟跟學校搭旅遊巴出城, 小慈又想同弟弟一齊但等我收工先出去就太夜, 於是吩咐工人姐姐帶小慈搭巴士出去!  雙重保險, 我打電話用英文教姐姐一次, 再同小慈講一次, 之後先發現小慈用紙仔記低我講既野, 好乖好乖, 好可愛呀, 小慈女  ^8^


待續~

沒有留言:

張貼留言