2013年12月14日 星期六

合格栽培員

好多謝教會俾我同秋秋有機會做一個栽培員, 同弟兄姐妹分享神的話語, 得益既其實係自己 ^^

完成成長 8 課今晚就係結業禮, 仲以為陪羊仔羅畢業證書, 點知領獎既係自己, 真係好驚喜


第一次與文牧師合照, 我的羊仔亞 B, 秋的羊仔 Wilie


真係冇諗過我地會有證書


今晚亦都係我地獻果子既大日子, 如果可以, 我其實係想要晒屬靈既 9 個果子, 自問真係咩都唔夠  :p


只可以揀兩個, 今年我既目標係加添溫柔忍耐, 秋既目標係信實忍耐


每個果子後面都有金句, 神既話語最寶貴


一齊獻果子!  亞 B Wilie, 好高興認識你地, 我地一齊成長啊~


佳果獻主, 繼續努力


栽培員家會人才濟濟


沒有留言:

張貼留言