2020年11月6日 星期五

周五學堂

自從恩明 B 都升上中學, 適應得唔錯又有小慈家姐照顧, 大個仔大個女可以自己分配時間把事情處理好, 我真係覺得自己可以功成身退, 唔駛再日日同佢地對功課簽手冊溫默書!  適逢教會開辦周五學堂, 邀請到建道神學院聖經學部主任高銘謙博士講解以賽亞書, 我同秋秋即刻報名參加 :)


上堂前同秋秋一齊食飯, 好耐都冇兩公婆撐枱腳喇~


真係好好味!!!!


耶和華是我的保障, 是我在患難中隨時的幫助!


可以返教會既時候真係要珍惜


So touching!


一切事有定期, 祢將一切安排妥, 有定期!


就算落在黑暗中, 祢也尋找我


主啊!  袮的創造奇妙可畏!


當親近神, 衪就必親近你!

沒有留言:

張貼留言