2020年8月25日 星期二

薯仔收成日

我地屋企個天台真係好駛好用, 疫情時期更加重新愛上佢, 得閒就上去走番轉呼吸下新鮮空氣!  但我好怕上天台, 次次上去都幾塊蚊爛咁落番黎, 咪攪!  不過今日聽到佢地係天台大叫, 忍唔住上去裝下, 原來之前種落既薯仔有收成喇~~~


唔掘都唔知入面原來有好多舊


順便除埋雜草, 鬆番 D 泥再種過


掘極都仲有, 太細粒既就照放番入泥


好壯觀呀!  咁細個盆竟然可以有咁多粒收成!


爸爸仲砌左個棚架俾所有攀藤植物去依附下


路邊成日都見既小黃菊, 爸爸攞左一條黎種又真係長得好茂盛喎!  希望快 D 開花仲靚


唔打開都唔知我盆茉莉花 D 泥竟然好似陶泥咁黐住晒 D 根, 吸唔到水唔怪得越開越少!!  沖左好耐先沖得走 D 陶泥


換大盆再加番 D 靚泥, 希望茉莉花重現昔日光彩


你睇我 D 玫瑰, 明明買個時係黃色, 花開花落幾轉次次都開唔同顏色, 好神奇!


意外發現, 螳螂 BB 返黎搵弟弟, 開心到不得了!!!


呢隻螢光綠真係超得意 ^^


玩到唔願放手


溫柔的小明, 玩一陣放番入泥, 好快跳走左!  你要食多 D 大隻 D 呀!


螳螂好鍾意我地屋企, 成日都返黎生蛋架


玩完螳螂到玩毛蟲


左右開弓


好痕呀!  好痕呀!


係時候返去洗手食薯仔喇喂~


我地錯過左薯仔最 juicy 既時間, 種得太耐有 D 乾, 不過用佢地黎氣炸都好甜好好食, 極速掃清!


沒有留言:

張貼留言