2019年2月7日 星期四

黃昏日營 @ Easy Organic Farming

今日係最溫暖最好太陽既大年初三 ^^ 我地一班好友相約一齊去露營, 仲揀左一個地方乾淨, 整齊企理, 要咩有咩既營地 -- 位於元朗錦上路錦田鄉村俱樂部後面既 Easy Organic Farming

好大塊草地呀!!!


點解會有咁多波波既呢?  唔理咁多, 玩左先講!


坐上去又得


企上去亦得!


連坐兩個波都得!  玩到不亦樂乎


有大草地梗係要玩飛碟啦!


趁太陽未落山, 我地要盡快搭好帳篷同埋天幕


努力呀!  鎚釘呀!  小慈眼界好準


天幕製作成功!


下午茶時間


小明對於去 camp 有 param ham 食表示驚喜, 口水流了一地


正呀喂!


食飽飽, 我地就上雞公嶺睇日落


向前走呀努力向前走, 前進莫退後


小朋友真係好精力, 上樓梯易過食生菜


小慈原來想行山好耐, 堅決今日要攻上山頂!


成段路都係黃土, 都容易跣腳, 一陣落山就好玩咯


有 D 木梯斷左, 有 D 地方冇梯, 呢度寫住 172 級, 但我相信我地應該行左超過 200 級樓梯, 電話 App 記錄左我行左 39 層樓梯, 行山真係最佳運動


呢幾個小朋友真係好叻, 尤其係最細仲要打住石膏單手行山既琛仔!


攻頂了!!  呢度風景一流, 遠眺深圳河


呢張相係小慈影既, 佢話棵樹好型呀


弟弟, 你隻手手唔好撕樹皮好喎


三位等太陽伯伯收工既小孩


搵個靚位坐低睇日落


好舒服呀!!



全境


專業攝影師的視角


太陽落山之後個天會黑得好快, 要快 D 行啦!


你睇我地個營地幾有氣氛



辛苦 Bessy & Henry 為我地預備晚餐


當農曆年周圍都冇炭賣既時候, 呢度有燒烤爐可以租, 5 斤炭連所有用具 $200, 抵呀!


開餐了!  乾杯~~~


小明既杯中物其實係橙汁 :DD


甜品係燒綿花糖


呢副牌超好玩, 叫 Dobble


大家都帶左好多野黎營地玩


營地呢隻貓貓好可愛, 一喵佢就埋你身架喇!


今日真係玩得好開心, 可惜媽媽初四要返工, 今晚唔可以留低宿營, 下次再玩過啦!

沒有留言:

張貼留言