2019年2月5日 星期二

豬年到

病呀!  媽媽好可憐地病左個幾星期呀!  高燒到 103.5 成個人散晒, 除左食飯, 食藥, 瞓覺之外, 咩都冇做過, 唔好話大掃除, 連沖涼都冇力, 真係要做污漕豬了!

大病初癒就到秋秋發燒!?!  咩事呀?  唔好呀!  好在我睇左 4 次醫生屋企總有一隻藥岩秋秋食, 一食就退燒喎!  感謝天父, 新年願望真係要身體健康呀!


小慈小明祝大家平安喜樂, 學業猛進!


年三十晚

本來一屋病菌嚇怕左姑媽, 好在秋秋及時退燒, 我地一家終於團圓!  不過今年冇力行年宵花市, 小慈小明好乖話唔駛去買野嘥錢, 舊年隻牛奶都仲係屋企脹卜卜  :DDD


大年初一

病左一輪所有野都遲晒, 初一先黎包利是, 好在我有兩個得力助手!


呢兩封利是係爸爸媽媽俾小慈小明既, 祝你地身體健康, 笑口常開, 人見人愛!  爸爸話呢兩封利是係真係俾佢地做零用錢唔駛收歸國有, 小慈小明開心到不得了!!  今年已經大個唔肯再著華服, 紅噹噹都好有新年氣氛, 出發拜年去!


郭氏家族人才濟濟, 今年仲有增添新成員呢!


就係佢喇, 承希 BB


只係 7 個月大但有 1 歲既身型, 好硬淨呀!


小朋友自娛一番, 已經當左自己屋企一樣


舊年仲見到既變色龍因為眼疾唔肯食野, 已經魂歸天國, 星表哥就將變色龍間屋變成金魚街, 好勁呀 ^^


藍色蝦仔, 金黃色蝦仔, 紅身白腳好似戴左手套出自印尼既蝦仔都有, 好得意呀!


我地今年既第一餐食元氣高速線, 正!


弟弟近期最愛三文魚, 飛魚子同三文魚子


我地每食一碟心型碟, 元氣就會捐錢架喇


紅色真係令人好精神, 好鍾意佢地著紅色衫 :)


年初二

食爺爺整既蘿蔔糕, 多蘿蔔到塊糕軟綿綿差 D 切唔到, 於是我煎到兩邊好香, 外脆內軟超好食呀!!


食飽飽我地就出發去睇戲, 戲院而家可以預售 5 日, 仲要去到 11:00 am 都係早場, 實在太令人感動!!


一定要買最大桶爆谷架, 因為小明鍾意食朱古力味, 小慈鍾意焦糖味, 我鍾意食咸咸地既牛油, 要咁大桶先夠分 :D


馴龍記 3 非常非常好睇!!  無牙仔終於搵到佢隻無牙女, 愛一個人要愛佢所愛, 俾佢自由, 真係好感動!  我同小慈都有流眼淚呢.....


周圍行街, 而家新年好多店舖都開門, 年終無休!  豬年見到咁多豬仔錢箱梗係要影相


媽媽成日都買小禮物氹小慈小明開心的


年初三

小明既同班好同學吳柏翹上黎玩, 今日超好天熱到可以著短袖!


年初四

我已經開工大吉 (感恩有工開!)  夜晚第一次同 Up to U 一齊食盆菜團拜, 好熱鬧呀!


派利是梗係唔少得啦 ^^


我地仲一齊睇番 80 周年會慶劇「過客」


小慈睇番自己發脾氣既一幕覺得自己未夠爆!


我終於睇到自己既演出, 呢一場係我真喊既一場, 佢地話我表情一流, 好入戲, 攝影師仲影我大頭, 好在我做得到, 感恩感恩!


如果想睇我同小慈既演出可以去以下網址, 遲下教會都會出 DVD 架:

睇過客就 click here 啦~~

Update 左既展板全部都係我地既劇照, 好榮幸呢  :D





初五

小慈小明連同撒母耳團既少年人去左主日學老師婷婷姐姐家 BBQ 團拜


高級 BBQ, 我睇見就流口水, 但少年人見唔到腸仔就扁晒嘴 :DDD


初六

新春第一場獻詩由希幔詩班獻唱「願我心頌揚」!  新的一年, 新的開始, 當高聲歌頌愛我地到永遠既天父!!  願大家身心靈健壯, 越事奉越喜樂 ^^


崇拜之後, 我地去左契女屋企玩, 跟手契女又去我地屋企同契爺拜年, 好耐好耐冇見, 但友誼不變!


跟住就輪到小慈小明初詩新年獻詩


獻唱 I Just Keep Trusting My Lord!  我全心信靠我主, 無論走何路!!


新年獻詩最開心係 Queenie 姨姨一定派利是 :D


熱熱鬧鬧既新年!  祝大家豬年諸事如意, 諸事吉祥, 肉體健康!!



麥希真牧師對大家既祝福, 非常有意思!!  轉載~






沒有留言:

張貼留言