2019年1月6日 星期日

高小兒童崇拜

小慈一升左去中學, 連帶崇拜都升左去少年崇拜, 留番弟弟一個繼續參加兒童崇拜, 岩既, 小朋友講既內容同少年人講既應該要唔一樣, 咁先至可以不斷成長, 又切合佢地既年齡需要 :)

小明在兒童崇拜已經係大哥哥, 平時崇拜完左會上黎禮堂搵我食飯, 今日竟然拉我落去地庫話有野俾我睇, 神神秘秘攪咩呢?

原來佢地幫壁報版換上新裝 ^^


呢張係小明設計既, 佢覺得自己畫得好靚, D 字又寫得好靚要我影相


真係喎!  內容仲好有意思添!  咁細個就確信無所不在的神!  叻仔!


我好鍾意睇佢地寫關於天父既野, 呢篇見證我執野時搵番, 笑到我肚痛!!!!


小慈當年都寫左一張, 兩姐弟都係寫對方, 但小慈呢張就俾老師揀出黎貼壁報 ^^


當親近神, 衪就必親近你!  神愛我們每一個!

沒有留言:

張貼留言