2018年8月12日 星期日

《過客 王子漫遊記》

籌備多時, 九龍城潮語浸信會 80 周年會慶劇《過客 王子漫遊記》開 SHOW 喇~~~~~

8月11&12日總共演出 3 場, 第一場 on show 真係特別緊張, 無論以甚麼形式, 我地都係希望將神既愛帶俾身邊所有認識與唔認識既朋友, 一切交託主!!

開 show 前, 我地既主任牧師文展圖牧師來為我地祝福祈禱


憑信心, 願意將祝福帶俾所有人


《過客 王子漫遊記》GOOD SHOW!!!!


好 HIGH!!!


別開生面, 由老王子及小王子負責接待入場觀眾, 大家坐前 D 啦!


好想快 D 睇番錄影, 導演話會整 DVD 架, 不過唔知幾時先有, 而家睇住劇照先 :)


小慈係城潮浸既代表 icon ^^  Center center 呀, 小慈!


教會 80 年前未係度, 之後先搬過黎九龍城架麻


今年係我地 Up To You 話劇組既......


10 周年喇!!  我好鍾意呢一 part, 實在太有活力, Kit 真係好厲害!!


十年喇, 真係唔簡單架, 由 2007 年有班人受左感動, 係教會攪左套 Up To You 音樂劇....... 循著地上畫線步向一致路徑  輪住入閘步法悶到似操兵....


若你有朝都這樣 盲蹤蹤怎算呢.....


10 年當中我地經歷過大大小小唔同既製作, 飾演過唔同既角色, 一路走黎雖然係有艱辛, 但係亦有滿足, 因為我地知道我地所做既都係為左上帝而唔係為自己


有條蛇..... 佢話會幫我


本席裁定, 被告擁有偽鈔罪成, 判監 4 個月!


學校裡不能說粵語, 要說普通話


日出劏城


荒謬得令人難以置信


宇宙無敵太空艙


亂中有序既防波堤


互相指罵


mirror


我做緊戲架喇, 導演話我唔出聲就係最好戲架喇


奇奇, 你今日做左 D 咩呀?  你又學 Daddy Mommy 咁寫日記呀?


BB, 今日爸爸同媽媽去左醫院探你呀. 爸爸知道你係好堅強既.......


第一次在觀眾面前穿上戲服


21 周穿羊水


冇事既冇事既, 我地祈禱!



你睇小慈個樣幾擔心我


我勸你哋都係有定心理準備係小產, 得 21周既 BB 呢一刻就算順利出到世, 始終佢既器官發育未健全, 生存既機率都好低, 就算你想繼續保住個胎, 因為而家已經穿左羊水, 都有好多風險, 我諗你地都要考慮下會唔會決定終止懷孕.......


點解... 點解呢 D 事會發生係我地身上... BB 好可憐...


天父呀, 求你教我地點做, 俾我哋有智慧, 做合宜既決定


眾演員圍著二人, 不斷指責


懷孕 23 周零 6日, 穿羊水, 流產 (撕碎紙張, 撒於地上)


我最鍾意既一張劇照


(沉思良久) 阿榮...  我想生...


始終都係一條生命, 上帝賜既生命... 我唔想咁輕易就放棄...



明天怎麼你還是不知道, 越想得到的總會得不到, 人生就像一片雲霧出現小時就不見到, 何必計那得失終老


天父呀, 如果呢個係你旨意, 你要收返 BB 既, 我地順服, 但係如果你許可既, 我地求你, 求你俾 BB 可以順利健康出世, 母子平安...


(遞上日記) 你地既故事好特別, 同我係呢個奇怪既世界遇過既人好唔同, 雖然都係有不幸同荒謬既事情發生係你地身上, 但係總係有種說不出既力量咁


係信心, 從上帝而黎既信心, 係我迷茫既時候幾乎遺忘既信心...


奇奇個名係奇蹟咁解, 上帝冇應許過佢一定健健康康咁出世, 但係我地始終相信, 佢會有最好既安排


所以當我哋決定全然相信佢既時候, 雖然一樣唔知結果會點, 但係內心反而有平安...


珠女 and 珠師奶


Roar~


我聽日唔想返學喎


你係我地父母既掌上明珠, 係我地既心目中, 仲有係天父眼中, 你永遠都係最好既!


點解你地要幫我改個咁既名姐! 豬豬豬豬豬! 呢個名好難聽呀!


我呢個女呀, 雖然好似成日都好活潑, 但係其實佢係學校過得一D都唔開心, 俾人排斥, 受好多委屈...


咪阻頭阻勢啦! 唔侵你玩呀!


每年派成績表, 老師都會俾一個幾乎一模一樣既評價...


坦誠率真, 開朗主動...唯盼在情緒管理上...仍需努力...在人際關係上...要多體諒和包容


我係朱麗珠媽咪, 佢一定唔係有心架, 因為佢有D特殊情況所以先控制唔到自己情緒...


你到底諗緊咩野架? 搞到上差館? 今次就話好彩冇事姐, 再有下次點算呀? 你係咪想入女童院呀?


唔想養我你咪出聲羅! 扮咩姐?!


狂發脾氣的珠女


 天父... 你教下我... 教下我仲可以點去愛...


sorry......


我又亂發脾氣...


唔好再有下次喇好冇....


擁抱的力量


係... 愛?  係愛, 好溫暖



和好如初


Hamlet......


青雲真係影帝黎架


導演, 個形體好難做呀.....


叫龍哥示範下


狐狸先生幾多點?



你....... 未死!  不過都就快架喇......









謝幕


 最後一場陳明泉牧師證道


祈禱中.....


創意無限, 勇於嘗試既導演 林堅誠!


多謝大家!  多謝天父!!



1 則留言: