2018年8月10日 星期五

香港兆基創意書院 x 排戲

8月8日(星期三) 因著教會既 80 周年會慶劇, 我地第一次踏足香港兆基創意書院!  平時搭巴士原來成日都經過, 唔講真係冇為意呢幢咁型既 Building!


門口都要搵左一輪先見到


好特別呀呢度!  D 藝術氣氛湧晒埋黎!


兆基都有小王子既蹤跡


嘩~~~  我地終於見到自己既星球喇!!


小慈既「珠」星球 :)


幕後 SM Team 今朝 9:00 am 已經黎到佈置及安頓一切, 所以我地班演員入台已經見到 set 好晒野, 真係要俾大大既掌聲佢地!!


我地好多人都係新手, 所以安排左有 Stage Tour ^^


呢度係後台, 所有道具已經放好晒, 大家記得有手尾用完要放回原處, 因為我地要連續做三場, 唔見左就大件事 @.@  Props list 超長.......


台左、台右放既野係唔同架!


呢格道具 for 阿榮 & 榮嫂, mark 實晒係咩, 道具組真係好細心


舞台真係另外一門高深既學問


我地 Chorus 用既 6 張音樂椅好靚呀!


我張手術床 ^^


Tour 另一站, 上去化妝間


真係有烏絲燈泡大大塊鏡呀!!!


突然間真係好有明星 feel :)


化妝間仲有電視直播台面, very good!


好, 參觀完, 演員戴咪 mic test


 佢地係非常專業既音響及燈光團隊


試咪試咪, 演員請講自己既 lines


同一時間 support 我地全部 11 個演員真係好厲害!


Musician Sound Test


婷婷姐姐呢部琴真係型爆!  果然係創意書院


大家都多左條腰 belt, 忍唔住要影相留念


Spacing - 戴住咪試走位及音響


珠女經典對白:「好難聽!  好難聽!  好難聽!  好難聽呀!!」


成件事真係好夢幻, 眼界大開!!


8月9日(星期四) 觀眾席都放左落黎


椅下面係咁既


服裝組都預備好喇


每人仲有張私家櫈 stand by 時坐添


我手上好珍貴既係老王子親手煲既羅漢果水, 用黎潤喉, 係演員必備既恩物, 好感動呀!


呢幾位幕後功臣負責攪大我個肚 :DDDD


第一次試肚佢地話太大唔似 21 周, 但我兩個囡已經急不及待要摸 BB ^^


服裝組於是即場拆過又縫補我個大肚, 要求力臻完美, 非常專業!!


個肚終於扁左, 今次滿意喇 ^^


有非常專業既曉雲及 Sammi 畢幫手戴咪同貼膠紙, 交俾佢地就安心晒


今日係 Technical Rehearsal, 大家要著住劇服試演, 但做幾句就會停, 又或者同一幕做好多次, 試到滿意為止!  你睇老王子幾型


寶哥都黎撐我地場呀!


兩位音樂人 Leo and 婷婷, 佢地 D 音樂真係好正!


演員需要在後台 stand by 的, 今日 technical rehearsal 未完但兆基 11:00 pm 要關門於是明天繼續


8月10日(星期五) On Show 前一日, 今日 call 2:00 p.m. 因為 technical rehearsal 之後今晚要化妝, dress rehearsal 所有野 run through 一次再加埋影劇照需要長 D 既時間作演出前最後準備!  所以導演話要 full energy 去做呢件事, 要當正式演出咁去演!!

一入場真係嘩一聲!  我地個 reception counter 超靚呀!!


梗係要影相啦


小慈搵到自己


 《籠》既劇照



辛苦晒咁多位弟兄姐妹, 一個都不能少!


每位入場觀眾都送 folder


買滿 5 張飛仲有 puzzle 送, 超精美 ^^


紀念 T-shirt, 我地每位演員都有一件


係唔係好正先 :)


我們都是過客


我地既場刊終於面世喇!!


Up To You 話劇組 10 周年演出過 19 套大大小小既話劇, 計埋《過客》 20 套, 真係唔容易呀!


小慈個名咁岩在我之上, 我地都係製作人員呢


分場表隔離呢個小王子係小慈畫架!  竟然印左係場刊裡面, 小慈開心得好緊要呢!!


演員自我介紹


新手既我呢段野寫左好耐, 句句都係真心話黎架!


 只係睇場刊已經好感動, 好榮幸自己係 Up To You 既一份子


人地話片尾有彩蛋, 我地場刊尾有齊所有小王子既繪本, 小慈仲出埋簽名添!


令人愛不釋手


放飯~~~~~


食呢餐飯唔容易, 要做得好霞姨達哥先會俾飯盒架


食飽飽就化妝


最大犧牲係小王子, 佢要將頭髮染成金色!  反而老王子可以戴假髮, 係呢, 點解小王子冇既?


等化妝的小演員


實在太搞笑喇佢地三個 :D


忙碌的化妝間


親愛既靜恩姐姐今次唔做幕前去左前台幕後幫手


MM 上黎探班, 梗係要捉住佢影相啦, 多謝你日日陪住我地排戲


小朋友既妝最易化, 因為佢地皮膚實在太好


化妝大師 Ada 幫我化個靚妝, 超級開心


我同小慈省鏡冇?!


好多謝三位靚靚化妝師化到我地咁靚呀!



自由出入通行証, 我地 ready 喇 ^^


準備出場


阿榮既日記原來以咁既形式出現


就係呢本我睇一次喊一次既日記


其中兩篇


媽媽都有寫日記架!  我都好努力寫 blog 希望記低小慈小明生活既一點一滴, 呢份心意我好明白~


個妝咁靚冇理由唔影相


導演呀導演, 多謝你俾我地親子演出, 永世難忘呀 ^^


一齊演出最開心既係小慈因為可以有好多時間同媽媽一齊, 佢仲俾意見我點做戲添呀, 幾厲害!


每次影相影下影下就會好多人, 好好笑架!


成個 SM team 都好齊心, 佢地真係好正!


我既穿羊水好拍檔嘉鈴, 多謝你場場為我預備


每次我出台, 呢兩表姐妹就會幫我, 好醒目又抵錫


形體大師阿 Kit final run 都 keep 住俾 notes 我地, 希望我地做到最好


化妝師終於攪掂晒我地咁多塊面, 可以由化妝間落黎睇我地演出喇


經常出現人頭湧湧既自拍場面


Stand by 喇, 導演會發癲咬人架!


Dress Rehearsal Done!!  攝影師在場, 當然要影張台前幕後齊人大合照!!


台右一張


台左一張冇走雞


11:00 pm 要散 band?  梗係未啦!  今晚 run through 仲有好多不足, 導演企係兆基門口俾 notes 我地時越落越大雨, 大家有傘都濕晒!  一台戲是這樣練成的!!!


明天就 on show, 第一次踏台板望住咁多觀眾心情真係好緊張!  緊張既另外一個原因就係知道我地第一場同第三場都 Full House!!!!!  心情真係澎湃激動!!

唔可以對唔住買飛入場既觀眾, 更加要為天父獻上最美!!

Good Show!!!!

沒有留言:

張貼留言