2018年8月12日 星期日

慶功

天父, 我得左喇!!!  我演出左人生入面第一套話劇, 3 場完滿落幕!!  好感動, 真係好感動!  沒有華麗的舞台和星光熠熠的陣容, 又或許我地唔係專業, 但我地有追求專業既心, 用心演繹, 觀眾係感受到架!

我仲有 fans 添呀!!!  每一場演出後, 總有人埋黎同我講我攪喊左佢, 喊濕幾張紙巾, 見到我拖番奇奇出黎, 用「崩潰」黎形容自己既情緒, 眼淚直情停唔到...... 我明, 我自己睇劇本、睇日記、睇 youtube 去認識真實既阿榮同榮嫂時, 我都係喊左好多好多次!  導演編劇真係好厲害!  天父, 我好開心, 袮既愛係真實既, 袮賜下既信心、愛心、盼望, 滿滿咁祝福我地、鞏固我地, 讓我地捉緊天父既恩典去經歷不一樣既人生 :)

非常多謝每一位入場支持我地既好朋友, 我好開心可以係劇場見到你地!!  最要多謝既就係我既家人啦!  成個暑假我都要排劇冇陪過你地, 多謝你地既包容同體諒 ^8^


I love you~~


弟弟話見到台上面既家姐同埋媽媽, 覺得我地好似明星 :DDD


我個工人姐姐, 就算聽唔明廣東話都要入場支持我同小慈


嘉華哥哥話我攪到佢喊得太勁, 唔可以再睇第二場 :D


嘉源話睇小慈發脾氣個段睇到好爽


爺爺姑媽姑丈昊昊鼎力支持, 超級驚喜仲送花俾我地, 完全冇諗過, 佢地坐第一行毫無破綻,  D 花收得好埋完全見唔到, 真係好開心!  多謝曬!!


我親愛既細佬請假黎捧我地場, 多謝!  我地最希望既係你都願意相信~


我個好同事靜雞雞自己買飛, 入場坐低左先同我講佢係度!!  後台 wifi 唔係好穩定, 準備 stand by 收埋電話時見到佢個 whatsApp, 我個心開心到跳左出黎!  係後台嗌左, 真係好開心!!  多謝你地呀 Joey Raymond  ^8^


佢地讚小慈把聲好好聽, 又讚我咬字清楚, 嘻嘻~


多謝阿火贈我兩句, 第一次請多多包涵......  ^^


多謝 Sally 不但贊助場刊更現身支持!  其中一個生命見證故事係佢親人, 所以佢感受特別深


多謝 Justina 一字一句既鼓勵, 又送禮物俾我, 多謝你呀姊妹 ^8^


多謝劉明哥佩思姐, 你個仔好正呀, 完全係一個諧星!


多謝文牧師三場都黎支持我地!


仲有阮生


陳牧師, 多謝你既信息, 我地都只係一個普通人


真假阿榮!!  真阿榮係莊培傑牧師, 你一家既神蹟祝福左好多好多既人, 好榮幸可以演繹你既故事, 希望祝福更多人!


真假青雲!!  係苦難中既盼望, 雖然我而家身體係有疾病, 有好多不便, 做唔到以前做到既野, 係有失落, 好唔開心, 但係我從來冇失去過盼望, 因為我知道我地既身份係客旅, 係寄居既, 所以即使面對再差既逆境, 我地都知道將來我地會有永生既盼望!  Don't lose hope!!


帶我返城潮浸既美麗, 永遠都感激你!  希望將來既小慈就係婷婷姐姐, 可以用恩賜祝福更多人, 為神所用!!


Laura 話: 我既花女長大喇!  小慈係當年佢同承恩既花女, 時間真係過得好快!  非常多謝你 Laura, 將舞台既經驗傳授俾我, 又幫我攪靚個肚  ^8^


Leo, 你既音樂真係好正呀!  好開心認識你呀!!  下次去你 studio 八下先


基基, 唔捨得你, 唔捨得你既音樂!  祝福你在泰國既音樂及宣教工作, 收取莊稼!


Miffy 同小慈對左咁多日越來越似樣, 多謝你提點照顧小慈 ^8^



小慈同 Cosette 對左咁多日, friend 晒 ^^


我們成為一家人, 因著耶穌因著耶穌成為神兒女


一班黑衣人梗係要同形體大師阿 Kit 影相致謝啦!

笑爆


今日仲係 Cosette 妹妹 5 歲生日, 大家一齊同佢慶祝 !!


多謝幗萍姨姨同導演慧眼識英雄揀選小慈做小演員, 成為 Up To You 永久會員~~


佢地話個台要拆喇, 影多幾張相先


珠星球


榮星球


B612 星球


多謝攝影師 Dan Dan 同我地影咁靚既造型照、宣傳照, 今日又自費入場仲同我地影左咁多咁多靚相, 非常非常多謝你呀!!!  Dan Dan 話佢今日喊到滴濕晒 D 鏡頭, 好耐冇睇劇睇到喊!  好感動~


我第一次踏舞台真係好開心, 眼界大開學左好多野, 識左好多人, 一世難忘!


再一次多謝導演!  你都辛苦了!!  ^8^



多謝曉雲!  你一句話我演出「太自然」令我要努力求變!  演出真係一 D 都唔簡單


多謝奇奇乖女, 希望將來再有機會同你合作!


多謝觀眾一字一句既鼓勵!!


我作為一個孕婦都榜上有名, 感恩!


獻功宴!!  台前幕後同心為神作工, 場面真係令人好感動!!

 Good Show!!!  We did it!!


專業既幕後人員, 個個都係精英份子!


小慈 mark 住寶哥簽場刊


寶哥用小慈個名寫左句對聯 -- 恩典事奉神  慈愛役於人


我都有 ^^  寶哥手字真係不得了!!


呢檔大排檔在牛池灣日日返工經過都冇為意!  呢碟椒鹽鮑魚真係太太太太好味!!


大滿足!  好順口就問導演聽日排幾點?  哈哈哈~  突然唔駛再排劇竟然唔慣


再同 Cosette 慶祝生日, 我地全體同仁一齊寫生日咭送俾佢, 開心又難忘啦!


呢兩個月雖然艱辛, 但亦都好滿足, 因為我地所做既並唔係為左自己!


城潮浸 80 歲生日快樂!  願天父悅納我地手所作的!  願袮配得榮耀!

沒有留言:

張貼留言