2018年8月8日 星期三

Up To You 10 年 x 教會 80 周年會慶劇

事緣係咁既, 小慈受林堅誠導演邀請參演 2017 年受難節晨更祈禱會話劇《籠》, 自此之後, 我就覺得小慈已經係 Up To You 話劇組既一份子 :)

5月6日(星期日) 新一屆職員選舉後有組員聚餐聚會, 梗係要參加啦, 原來仲召募埋 80 周年會慶劇台前幕後既工作人員添, 我呢 D 做開「星媽」既, 當然第一時間帶小慈出席再做小演員啦!  至於目不識丁既我, 未幫過手亦唔知可以做 D 咩都積極回應下!  濟濟一堂, 開餐喇~~


第一次跟 Up To You 職員及組員會面, 十周年, 大家一起敬拜、重溫話劇「父朋子友」、回顧、感恩、分享及展望, 開開心心的聚在一起


6月10日(星期日) 第一次 meeting, 劇本仍然如火如荼製作中 (哈!)  於是導演同我地講解主題方向及排 opening, 一齊諗荒誕新聞黎個集體創作


3 位小演員初次見面!  帽?  蛇?  盒?  羊?  話時話, 大家睇過小王子未?


自由發揮排練中


好多人 NA, 我見冇咩人幫手就鄧下腳


點知排排下導演問我:「你係咪都做架?」我唔知點解答左「係!」事就這樣成了.......


開始得幾好呀, 今晚好開心好好玩, 排完仲有 cake 食, 好溫暖呀!


6月17日(星期日) 要影場刊、單張、宣傳造型照, 於是大家化個靚妝 ^^


化妝高手雲集


仲有好勁既服裝組


我地宣傳照係機械人造型, 呢個 pose 真係好難......


製成品
我都有份 ;P

弟弟都得喎!


好乖既佢仲幫手貼晒全教會既宣傳單張


貼媽媽同小慈家姐既單張時特別溫柔 ^^



化左個靚妝, 梗係唔好徙影多 D 靚相啦!


我同小慈係咪好靚先?!  呢個係手機版


大頭照型到不得了!!!


呢個係專業攝影版親子照


Professional 即係 Professional, 影出黎效果真係好唔同


老王子 & 小王子, 好型呀!


Cosette 妹妹 & Seline 妹妹


靚靚 Miffy 姨姨 & 姜瑩


今日仲影埋大合照, 呢張相大家都好開心, 主內一家 :)


6月24日 劇本終於面世喇!!!!!


導演講解及分配角色


圍讀


小慈今次係珠女, Miffy 係珠媽


6月30日(星期六) 《過客 王子漫遊記》poster 出街了!!!


張 poster 仲隱藏左我地間教會, 有找到嗎?


《過客 王子漫遊記》會演出 3 場, 埋黎買飛捧場喇喂~~~


買 5 張飛仲有 puzzle 送, 好靚呀!!!


請大家多多支持《過客 王子漫遊記》!!


7月10日(星期二) 小慈今日升中放榜派到第一志願, 太開心, 請大家食雪條


我地成班演員合作得好好, 一聚埋就笑聲不絕


仲一齊食過好多餐飯..... 糖水、Pizza、麥當當、韓食、壽司.... 咩都有


係條街度偶遇梗係一齊食飯啦!  約得一個, 其他人就會陸續到達變成一台人, 好好笑架!  石頭鍋飯都食左兩次





 呢次食麥當當先震撼, 張單成把間尺咁長 :D


食飽飽, 今日有形體大師阿 Kit 同我地執 movement, 成件事即刻靚左好多!


7月17日(星期二) 繼續排劇, 玩大眼仔 Apps, 原來只係 detect 到最前既一個, 其他正常, 笑死了!


等埋位的小慈突然叫我影相, 原來佢畫左個小王子!  嘩!  畫得好靚呀!


仲油埋顏色簽埋名, 即刻同佢 send 去 Up To You 個面書, 參加小王子繪畫大賽先


7月21日(星期六) Designer Meeting, 見到構思中既舞台, 點解佢地可以咁叻架?!!


仲有新 poster 添!


只有用自己的心才能看清事物, 真正重要的東西用眼睛是看不到的!


7月23日(星期一) 暑期聖經班開鑼, 婷婷姐姐終於得閒同我地夾歌喇!


我地會講信、望、愛 3 個故事, 每個故事會夾番一首詩歌


婷婷姐姐唱歌真係超級好聽, 夾埋個故事真係想喊出黎呀!


呢個係婷婷姐姐既角度..... 其實今晚淨係 call 小慈, 但做阿媽既我點可以唔陪住佢?  於是婷婷姐姐望住小慈, 就回想起當年既自己又係小學五年級第一次做話劇 (同小慈做 《籠》一樣!!) 當年佢媽媽又係好似我咁帶住佢坐埋一邊陪佢排劇..... 種種回憶湧上心頭~~


不過同婷婷媽媽有 D 唔同, 我今次係做埋演員既!  我飾演一個大肚婆, 隔離呢位係我劇本內既老公


7月26日(星期四) 去 studio 錄 VO

7月29日(星期日) 服裝組出動了!


我個大肚 look ^^  小慈話佢絕對唔想要多個細妹!


小慈個學生 look, 套校服好靚呢!


我地仲要化身黑衣人飾演 chorus


7月31日(星期二) 形體大師阿 Kit 又來執我地, opening 有大量形體意念, 經過溫柔既阿 Kit 耐心指導, 我地今日終於有 D 信心


實在荒誕得令人難以置信 :DDD



8月1日(星期三) 我地劇組終於齊人, 嫲嫲同警察藏宣回來, 一落機就即刻返教會, 實在太掛住大家


太開心, 仲請大家食糖水添 ^^


我地條蛇終於成形


8月5日(星期日) 加左一場狐狸先生, 個面具勁靚呀!!!


道具組好野!


眼鏡 props, 小慈好似小雲, 超得意!!


時間緊迫導演已經唔再俾人 NA, 就算係生日都要排劇, 於是我地成組人一齊同 Huson 導演慶祝生日, 難忘的 birthday :)


8月7日(星期二) 入台前最後一次 run through



田傳基!! 《過客》入面既所有音樂, 除左三首詩歌, 全部都係基基作架!!  可以同佢合作真係好榮幸, 加埋導演填詞 and 婷婷超甜既歌聲, 真係無懈可擊既組合!!!  太開心要大大聲聲讚美神!


我地在密密排戲, 基基在辦公室埋頭苦幹做音樂, 大家同心協力, 成件事真係好感動, 一齊加油!!


珠媽珠女既 platform, 聽日入台, 今晚要將教會所有野還原!


我地準備好入台喇!!!  兆基見!!!



沒有留言:

張貼留言