2018年5月13日 星期日

生病了的母親節

每年的母親節, 我同小慈小明不約而同一齊獻詩, 我今日唱愛的恩賜, 小慈小明唱 Special Moment, 將最好的獻給天父 ^^


早堂唱一次, 午堂唱一次


小明台上英姿


好鍾意小慈個專心樣


獻唱後初級詩班呢埋一二邊, 因為仲有特備節目


 就係走均全場送花俾教會所有母親


仲有冇人冇花呀?  小明, 呢邊呀!


小慈第一個衝上台送花俾我啦 ^^


個個都好乖, Special Moments 好好聽呀!


今朝一早小慈小明就送張自製母親節咭俾我, 張咭可以拉上拉下郁動心心, 睇到人心動, 無獨有偶, 教會哥哥姐姐都係教小朋友做呢一款咭, 兩個再做多一張俾我, 好 sweet 啊~


獻完詩我已經得番半條人命, 鼻水長流長有, 又頭痛又喉嚨痛, 等緊爸爸車我地返屋企之際, 去公園玩好耐冇玩過既千秋


我辛苦到咩都唔想食, 就晒佢地去食隧道包, 今日似兒童節多過母親節啦, 佢地仲開心過我


好在昨晚同家姐一齊慶祝母親節食左好野, 否則今日病到咁食龍肉都冇味!  幾年冇煮, 秋秋既鮮胡椒炒蟹依然極度好味, 秋秋今年仲試煮黃金大蝦俾我食添, 真係好好味啊~~~


十個氹媽媽開心既方法, 小慈小明識做啦?!


昏睡中渡過母親節, 星期一一早要光顧診所了, 嗚嗚.....


Happy Mother's Day!  最重要身體健康!!

1 則留言: