2017年8月29日 星期二

Ryze + 泳池

問小慈小明放暑假想去邊度玩?  佢地就俾左條清單我:
- 去海洋公園
- 去沙灘
- 去滑梯泳池
- 去跳彈床

跳彈床?  係唔係九龍灣 Bounce?  小明竟然話個度唔好玩, 佢要過海個間有海綿好玩好多喎!  嘩~~  小朋友既記性絕對唔可以低估, 呢間過海 Ryze, 係小慈 9 歲生日我俾佢既驚喜之一, 2 年幾前去過一次記到而家 @.@

打完風又落雨怕去泳池會凍親, 都係適宜進行室內活動!  咁好記性就獎勵你地山長水遠過海啦!


2 年幾前佢地仲係好 BB 呀 ^^


好心急要玩的小慈


弟弟就一支箭衝去跳海綿


有扶手的走鋼線, 大個左, 小慈成功去到尾, 弟弟就仲差一半


新既飛天繩索, 好好玩, 佢地 fing 左好多次


小慈大叫:「弟弟吊住耐 D 先好放手呀!」


冇左閃避球, 多左呢個健身 area


最易玩係呢個繩網


其他吊環、攀登架全部要臂力驚人先玩到, 消防柱我地普通人冇可能徒手爬上去啦!  不過小慈小明 enjoy 跌落地既一刻



之後兩日出大太陽, 我就信守我既諾言同佢地去滑梯泳池


12:00-1:00 pm 洗池, 我地 1:05 pm 入場, 冇人呀!!!


好可惜, 弟弟仲差 2cm 先夠 130 唔可以玩佢日思夜想既滑梯, 就算我同佢求情話佢可以自己游 50 米, 職員都係唔俾佢玩, down 到不得了, 出年一定夠高, 放心!!  (誤信用密實袋入電話影相防濕, 點知出黎效果超朦, 仲要唔記得自己部 i瘋其實防水..... @@)


佢地條清單我已經超額完成左!!
- 海洋公園 check
- 沙灘 check (twice)
- 彈床 check
- 泳池 check!!

我地暑假仲去左釣蝦、釣墨魚、玩賽車、睇戲、睇話劇、學輕黏土製作甜品、學花式跳繩、打左 7 場羽毛球、返左一個星期假期聖經學校, 真是快樂無比啦!



回顧當年今日, 暑假同樣精彩 :)


Amazing Summer ^^

沒有留言:

張貼留言