2017年7月12日 星期三

學期尾

今次派成績表, 真係一啖砂糖一啖糞, 我講既係小明呀!!!  份份卷都識, 但每科都豪 10 分以上俾老師!  最離譜係聖經, 耶穌既說話同魔鬼既說話調轉填, 12 分呀 (怒吼~~~~) !!!  明知佢衰唔小心, 於是考試之前用佢最想要既千歲鷹利誘佢, 考到 4 科 A 就送, 小明記性好又一里通百里明, 其實好容易, 門檻非常低, 中英數 Science 常識聖經計埋普通話體育啦, 音樂佢就差 D, 但點都會攞到 4A, 我仲諗住就算佢攞 3A 都賣大包送俾佢既, 點知.... 佢自己唔爭氣, 真係一地眼鏡碎, 好失望下架我  T___T  最後, 小明唯一一條 A 竟然係音樂 @.@  郭小弟真係好難估計!  於是, 千歲鷹飛走左, 黎緊既暑假就同小慈家姐一齊補習啦, 一日做幾份卷寫錯字要改十次, 改到你變小心謹慎為止, 我問你死未!

班主任既評語係話佢「多言好動」, 好在 3 項操行都有 B, 算乖


講完啖屎, 都有 D 甜野, 小明因為積極參與校內活動, 老師頒左個服務良好獎狀俾佢!  佢呢個搬簿生都真係好落力為同學服務架


另一啖砂糖係人仔細細既郭小明真係被老師選中當上全校最細既領袖生!!  我話, 梗係我篇自薦信寫得好感動左老師啦!  點知小明話係佢抄得靚先成功喎 :D


之後仲同小慈家姐一齊參加領袖生訓練日營添, 沾沾自喜


4 至 6 年級原來都有好多領袖生, 能夠成為其中一份子都係開心既, 要以身作則呀!  小慈到而家都未擇過小朋友名, 次次都係好言相勸架


至於小慈, 佢真係好乖好乖!  佢要溫習既野真係好多內容又深, 我工作忙都分身乏術冇時間教佢, 於是去補習社補晒中英數, 差不多日日補到 7 點幾 8 點都毫無怨言, 好想追到成績好想自己進步, 我同爸爸當然看在眼內啦, 於是為小慈呈分試日日祈禱!  天父呀, 小慈咁努力, 可唔可以俾佢試下成功既滋味, 俾佢付出與收入成正比, 俾佢有動力繼續撐下去呀?

上帝聽禱告, 小慈科 Science 史無前例攞左 96 分全班最高分, 開心到不得了!  考試返黎佢已經話份卷好淺, 我仲以為係老師出得淺, 原來係佢識晒所以覺得淺!!!  其他科全部都有增長, 唯獨係科數都仲差 D D, 本來有 63 分破紀錄合格架麻, 點知, 老實過郭靖既佢出去自首話俾老師聽改錯卷.... 雖然好肉赤, 但我非常自豪我個囡有高尚既品格!  我自己都未必做得到, 所以小慈真係好乖好乖!!  補習老師都話佢進步緊, 第二次呈分試有信心小慈攞到 70 以上!! 不期望你名列前矛, 中中挺挺, 開開心心, 有盡力做好就可以了, fighting!!

太乖, 爸爸送左一盒大 Lego 俾小慈!  另外隻千歲鷹就繼續 keep 住引弟弟, 嘩卡卡卡 :DDDD


五年級好多科既長題目都興問小朋友感受或意見, 溫習時見到小慈咁答, 小慈真係坦白得好可愛!


估唔到小慈雖然成績平平, 但老師都睇得出佢乖, 在結業禮俾左個驚喜佢, 上台攞獎!!!

太肯幫人, 參與多個崗位, 班長, 領袖生, 基督女少年軍.... 於是得到「服務獎」!!  由校長頒授 ^^


小慈實至名歸, 爸爸媽媽真係替你好高興!!  We really proud of you!!


愛錫佢地既班主任仲同佢地開大食會, 慶祝放暑假


小慈既好同學


品學兼優, 小慈你個「品」真係毋庸置疑, 「學」就一定追得上既!  做得好好, 繼續加油!!!

沒有留言:

張貼留言