2017年7月14日 星期五

海洋公園 激 FUN 玩沙大派對

媽媽終於可以放幾日假, 梗係想同小慈小明去玩啦, 報左名既暑假班未開始, 今日完全冇野做非常得閒, 不如就去海洋公園啦, 點知小慈竟然反對話暑假實好多人唔想排大隊 @.@ 我話暑假海洋公園有夏水禮, 仲延遲關門時間到 9:00 pm, 實夠時間玩喎!  弟弟雙眼水汪汪咁望住小慈家姐, 發射出 「去啦! 去啦!」既光芒 (佢係最鍾意去海洋公園既人), 於是 2 票對 1票, 出發!

爸爸偉大地返工搵錢資助我地去海洋公園, 仲溫馨提示我地搭地鐵過海免塞車, 於是我地第一次搭南港島綫去海洋公園站!  小慈仲幻想個車箱會好似迪士尼火車咁充滿特色, 點知得燈箱幾個波波圖案同埋月台 D 柱有海洋馬賽克咋~


不過真係好快, 搭港鐵需時 45 分鐘就黎到, 但我地要轉 4 次綫 :p


問佢地想玩咩?  竟然第一時間要玩水, 可能天氣實在太熱要涼下


Wow!  6米高超大型精緻沙雕塑!


好震撼, 超勁!


佢係沙雕製作團隊之一, 真係好巧耐性同毅力呀!


玩水


玩泡


玩沙


外圍仲有個障礙賽, 不過好簡單, 10 秒就出番黎


主意多多既小明話要去熱帶雨林區


Catfish



原來佢志不在睇熱帶雨林既動物, 其實佢想經過呢度去玩射水槍, 射到人地濕晒最開心!


之後自己都忍唔住要玩激流, 幾怕俾人尋仇呀!  最終都係濕晒.....


太肚餓, 小慈話想去冰極餐廳, 我仲以為要排大隊點知竟然可以直入噃!  人潮 12:30 p.m. 殺到, 我地早著先機, yeah!  帶子卡邦尼意粉係佢地既至愛, 仲有杯 $48 芒果汁寶貝囡話要飲, 見佢咁乖又好少要求要 D 咩, 就 order 俾你啦 ^^


晏晝時間 D 企鵝原來好活潑, 好多隻都會「飄浮」去大玻璃前, 你望我時我望你, 佢地仲會表演快速游水同跳出水面, 睇到我地嘩嘩聲!


食飽飽, 最近冰極餐廳就係南北極館, 我地已經探左企鵝, 而家梗係去探肥嘟嘟既斑海豹啦!  訓練員正講解海獅同海豹點分, 最易認既就係海獅前鰭長 D 可以學識拍手掌, 而海豹前鰭得人類手掌咁細, 所以海豹上左岸會因為前鰭短而行到成條虫咁, 笑死我喇  :D


小明最想玩既極地時速因旅行團中午入場而大排長龍, 50 分鐘我梗係唔排啦, 去玩其他野好過!  發現有得玩水戰!!!  每人 5 粒水彈, 辛苦工作人員在背後不停入水紥汽球


梗係唔少得玩沖天搖擺船啦, 今日玩左兩次咋


小明好想好想玩過山車, 連跳樓機都想玩, 不過佢唔夠高.....


呢架翻天飛鷹絕對係可以將你件濕衫吹乾


Yeah!  5:00 p.m. 旅行團開始撤退, 極速之旅終於變番正常 20 分鐘, 仲可以坐佢地最鍾意既車尾位置添


小慈未夠高自己揸踫踫車, 一拖二點玩呢?  原來派咭咭既姐姐係會叫我同弟弟玩先, 之後再到我同小慈玩, yeah, 益我玩兩次 :D


快速扭軚避開車堆係我強項, 弟弟仲讚我揸車揸得好好, 哈哈哈哈哈


冇人排隊時, 海洋公園真係超好玩架!  不過三個人我就悶 D, 好多遊戲都係佢地兩姐弟一齊坐, 我就係孤獨老人..... 老公啊~~~


唯有欣賞風景解悶


一早弟弟就話要玩滑浪飛船, 不過要排 45 分鐘俾我 bend 左, 而家得番 5 分鐘排隊時間, 係時候喇


早有準備, 防水風褸出動!!  估唔到, 小慈小明坐前座, 我坐後座既前排, 3 個人既重量/力學竟然係岩岩好, 唔知點解, 但沖落黎時我簡直可以用滴水不沾黎形容!!  極其量只係濕手臂小小!  唔會濕身又冇人排隊咁爽, 滑浪飛船我地連玩 4 次!!  連職員姐姐都話我地變態  @.@


不知不覺已經 9:00 p.m. 連平時玩到唔駛食既小明都叫肚餓!  上一次試過老大街既車仔麵好食, 於是小明提議佢食餸, 小慈家姐食麵, 佢兩個分得掂我係唔理既, 自己嘆炒麵碗仔翅, 老大街冇人, 好有 feel 呀!



究竟係設計既一部份, 定係遭人破壞呢?


我仲嘆緊麵, 佢兩個已經極速食完去左玩


夏水禮夜場開到 11:00 p.m., 益左我地可以玩多陣, 不過山上既遊戲 9:00 p.m. 關晒, 得番山腳呢個遊戲仲郁, 所以悶爆都要玩下


呢條街喉, 令我諗起城寨英雄


10:00 p.m. 仲有一場雙龍奇緣, 成個公園睇既觀眾都唔知有冇 20 人, 好正呀!  無遮無擋仲有位坐


第一次在海洋公園玩足 12 個鐘頭, 於是攰到咁... 可憐阿媽我冇位坐仲要揹住個背囊全日喎


沒有留言:

張貼留言