2017年6月23日 星期五

大清

尋日兩公婆拍左一日拖, 今日係時候陪下我對寶貝仔囡!  6 月雖然時晴時雨, 但平均氣溫已經好高, 我覺得可以去沙灘玩啦!  放半日極速食完午餐出發, 去到大清都已經 2:00 pm, 放心, 我地今日玩到太陽落山先走, 小慈小明既歡呼聲簡直震耳欲聾 ^^

成年冇黎過沙灘喇, 超級興奮, 笑容可掬~~


出門口前仲落左場大雨, 而家一滴都冇, 天父真係好愛小慈小明


防水的 iPhone 7, 不過都係未濕身前影張相先


每次弟弟玩沙, 我就諗起佢 1 歲 4 個月大時踩死蟻個樣  :DDDDDD


實在太好笑, 已經係核心記憶球, 忍唔住同大家分享

click => 弟弟怕沙記


落水了!


極速變落湯雞, 大叫:「媽媽!  泳鏡呀!!  D 海水好咸呀!  醃眼呀!!」


唔識死既小朋友學人挑機


爸爸幫我報仇


游左出去浮台 2 次,  筋疲力盡, 要上岸玩乾沙


兩個傻瓜濕晒身玩沙天使, 諗都諗到佢地個背脊會變成咩樣......


今日係沙灘度見到好多唔同既生物, 逼真的 flamingo, 差 D 以為拍 Running Man


沙灘既兩邊有大量石堆, 蘊藏大量寄居蟹及靚靚貝殼, 小明開心到不得了


藍翅金剛鸚鵡都俾我地預到一隻 ^^


今次去沙灘真係好盡慶!

沒有留言:

張貼留言