2017年6月22日 星期四

結婚 14 週年

工作上有大量無形壓力, 就算想放假減下壓都好艱難, 差不多要全公司都冇同事放假而你手頭上又岩岩好無野跟先或者俾你放, 就算老細應承左, 到時又話要睇情形甚至反口要你消假都試過, 真係好無奈.... 等左好耐好耐終於有契機, 可以在自己既結婚週年紀念日休息下喇!  秋秋見我放假都即刻攞假陪我, 好開心 ^^

秋秋話要瞓到自然醒, 我就要送小慈小明返學先, 由幼稚園第一日返學開始已經日日親自送返學, 習慣左都瞓唔晏, 一手拖一個, 說說笑笑, 係我同小慈小明美好既親子時光  ^8^

兩口子, 做咩好?  秋秋話: 「行街、睇戲、食餐好既!」 於是, 我地決定日光白白等餐廳開門食生蠔做午餐, 呢間餐廳想試好耐, 生蠔 $10 隻咋!


於是, 我地叫左 2 打!  太好味, 其實好想再食, 黎多 round 會唔會太過份呢?


我今日突然想食鵝肝, 好邪惡, 所以只係叫左一件


仲有 2 隻手指咁粗既海膽, 晏晝食呢 D 真係好盡慶 ^^


食飽飽跟住去睇戲, 都唔容易, 暑期猛片未上畫,  岩時間又想睇既唯一一套戲得番一間戲院做, 秋秋話照去, 真係幾山長水遠, 不過都睇得好開心!

夜晚返教會上週四學堂, 以神既話語作為我地結婚週年慶典既終結, 非常完滿~~


一開面書, 大大隻字恭賀我結婚週年快樂, 好 sweet~~


多謝大家對我同秋秋既祝福!  14 年, 時間真係過得好快好快!  我眼中既秋秋仲係當年鍾意打籃球飲檸檬茶, 趕時間就搭的士, 同我講金錢買時間非常化算既一位弟兄!  不過我覺得搭的士超貴我係冇乜理睬佢既   :D


我們愛因為神先愛!  一生無缺, 恩典夠用, 基督是我婚姻的主!

沒有留言:

張貼留言