2017年6月10日 星期六

爺爺的父親節

提早同爺爺慶祝父親節, 加上大家都考完試心情輕鬆, 我地決定食餐勁既賀一賀佢, 去旺角帝京酒店花月亭食暴飛, 三爺孫子好耐冇影相了 :D


今晚好多好野食, 火炙蟹籽北海燒波士頓龍蝦我食左 4 邊 :)


好靚呀~


小明最開心係食糖  -____-


望住個場完全唔知食咩, 小慈仲同我講冇野食..... 激氣地食暴飛都要 PG!! 「阿仔阿囡, 片皮鴨好食呀, 排隊啦......」


同爺爺合照


差不多食飽先齊齊坐晒係度, 大合照



我地食早場, 食飽飽離開餐廳都仲係好早, 俾我地見到有好野玩, Fox Movies 擺檔呀!


耳熟能詳既電影


完全唔知點解要扮醜樣......


好得意呀!!  竟然可以扮黑武士同白兵, so cute!!


眼鏡兄弟對決


仲有呢個 360 度動態照片免費試玩, 笑爆嘴 :D


動感的一刻


爺爺怕羞唔肯同我地一齊癲 ^^

沒有留言:

張貼留言