2017年6月17日 星期六

老夫子餐館

之前都聽講過老夫子餐館但一直唔知係邊度, 有一次我地等巴士, 竟然俾小明抬頭見到, 非常近太子地鐵站, 我地今日去幫襯喇~~

冇訂枱, 全日 full book 好誇張, 好在都可以 walk in, 我地 12:00 noon 去食都未需要等位


好靚呀呢度!  1:1 figure 任影


Table for two?  This way please......


非常高的老夫子, 條腿好幼


可愛良善的大番薯


透光玻璃全部都係老夫子漫畫的封面, 好有心思


仲有好多精品售賣


一入餐廳已經見到呢個 「car seat」, 相信要預早訂座先有得坐


好多唔同特色既枱椅


我鍾意呢兩張櫈 ^^


14 人大長枱


小慈好鍾意呢個吊帶老夫子


陳小姐 love seat 都有呀!


非常非常特別既餐牌, 所有料理都用老夫子漫畫入面既題目, 好想叫「耐人尋味」呀 :P


最後叫左個 set, 因為小慈小明要鋸扒


頭盆已經好開心, 留意番, 小明既牛油係塗上麵包面的


唔係鐵板上有少少失望, 不過都好好食


小明至愛凍檸茶, 落完一樽糖漿, 趁我去廁所靜雞雞叫侍應姐姐再俾多樽, 甜到呢.......


想點呀你地


所以話食飯都包括食環境架, 今餐食到好 high ^^


沒有留言:

張貼留言