2017年5月28日 星期日

功課

而家讀小學真係越來越艱辛, 屋企既裝備一定要好齊全先應付到學校既要求!!

最先要一部彩色噴墨打印機, 一時又要印相, 一時又話要搜集資料要印圖片, 真係冇部 printer 點攪得掂?

跟住而家又興用 QR code 做功課, 如果家長冇智能電話裝 Apps 真係唔知係邊度開黎睇  @.@

弟弟今日仲精彩, 話要上網做功課, 要入一個網址又話要打字仲要貼相, 你話屋企冇電腦點攪呢?  好在, 弟弟冇抄錯網址, 原來係英文老師開既一個臨時網站, 要同學上去做一份 "When I was young" 既功課, 要造句, 要放相, 再要留言.... 真係..... 三年級既同學仔唔會識做囉, 最後都係要家長出手

搵左好耐終於搵到張岩用既相, 弟弟細個真係好得意啊 ^^  I could use a straw to drink when I was one!


其他同學仔都有回應, 不過唔算太多回覆, 真係唔係個個家庭都攪得掂啦!


自從學期初放手, 弟弟都有責任心, 好少欠交欠帶功課執錯書包等, 最好笑有一晚我要 OT 夜返完全唔記得簽手冊, 點知第二日抽籤抽到弟弟要俾班主任 check 手冊, 家長冇簽名係要罰架!  Oh No!  危急智生, 弟弟竟然諗到睇手冊前問功課呢個絕招!!  佢話專登攞份功課出去問老師, 老師掛住講解就唔得閒睇佢手冊,  到打鐘老師要離開班房最終都冇睇  @.@  咁都得?!  想讚佢醒目又覺得唔妥當, 弟弟呀, 你既急智要用在正途上呀, 刻意隱瞞任何事都係危險架....

每逢自己有野叻, 弟弟一定第一時間俾我知仲要我影相 :D  近來教 fractions 佢話好容易, 兩張工作紙全對老師送學業成績獎勵券, 好難攞架!


印畫, 問我見到 D 咩?  我話係一隻動物, 弟弟話我得 50 分, 正確係一隻長頸鹿食緊樹上既果子喎 :DDDDD


弟弟話太靚幅畫, 老師俾左 85 分咁高一定要影低 ^^


呢幅 puzzle 畫都係 85 分 ^^


可愛的小明豬!


沒有留言:

張貼留言