2017年5月20日 星期六

三舅公

來衝衝去也衝衝既三舅父忽然駕臨香江, 好在係星期六, 捉小慈小明同三舅父飲餐茶先~~


三舅公今次番黎主要係散心同買野, 辦事效率超高既我已經帶舅父去左銀行攪手續, 造左兩套西裝, 買左恤衫, 去埋參茸店買海龍海馬俾婆婆, 冬菇俾姨姨..... 下午已經冇野做, 於是盛意拳拳請舅父黎我地屋企坐下 ^^

今日天氣非常好, 陰陰地又有風, 好舒服


小明主動耍功夫俾三舅公睇 -- 小明棍!!


發現公共貓


仲有大量螳螂蛋及剛孵化的螳螂 BB


小慈的生日水蜜桃食得喇!  細細粒但非常甜又非常多汁, 好好味 ^^


家常便飯~


大力士爸爸!


之後仲有同三舅父去鯉魚門食海鮮


講開我係呢度出世又依稀有 D 印象, 我媽媽話間屋仔 D 老鼠好似貓咁大隻, 又唔怕人, 好怕我 D BB 肉俾佢地咬, 於是放我係浴盆再吊上天花板先敢瞓覺......


豐富的晚餐, 好耐冇食, keep 到水準呀 ^^


返黎 5 日三舅父又走了.......

沒有留言:

張貼留言