2017年5月14日 星期日

母親節

自從兩個大母親 (我的媽媽與我的奶奶) 都不在世上, 母親節就專屬於我.  不過我素來行事低調, 都冇要求小慈小明母親節要特別做 D 咩, 平時孝順聽話仲緊要啦!  但佢兩個真係好乖, 預先靜雞雞夾計要送禮物俾我 ^^

最好笑係弟弟, 幾日前已經問我:「媽媽, 咪就黎母親節既, 我有野送俾你, 你而家要呢就唔會縐, 母親節個日先要呢就可能會縐縐地冇咁靚, 你想要邊樣呀?」...... 母親節禮物梗係母親節先送俾我啦!  你唔識 keep 好 D 唔好整縐佢既咩?  講左俾我聽咪冇驚喜囉?!  佢話我唔會知佢送咩所以冇所謂

母親節當日一早就嘈醒我, 零距離面貼面咁遞張咭俾我, 你媽媽開始有老花, 太近 focus 唔到睇唔清楚架靚仔!  好乖好乖!  今年有突破真係送張咭俾我, 仲有 3D 立體圖, 一人摺左一朵花俾我, 連爸爸都有份!  弟弟話會縐既就係佢摺個朵玫瑰呀 :D

我問佢:「你唔係送真花俾我咩?」
弟弟反應超快:「我都唔出得街!!」
我:「可以委託爸爸買架麻.....」
都係唔好講咁多, 一陣出年佢真係買就弊 :P

張咭好靚, 媽媽好開心, 乖乖乖 ^^


教會差派呢班小天使送禮物俾我地呢班勞苦功高、為家庭付出左好多心力既媽媽~


弟弟話佢今日「趕頭趕命」!!  整整下咭就要上去禮堂派禮物, 跟住就飛番落黎繼續整口咭, 倒瀉籮蟹喎 :DDDD


小慈整俾我既活動咭


 好多謝你地呀!!


I love my family ^^

沒有留言:

張貼留言