2016年10月3日 星期一

靠自己

弟弟已經三年班, 犯了一般男孩的通病 -- 求其是但!  爸爸話我越扶越墜, 令弟弟變得太依賴, 於是我都開始放手

9 月一開學我已經講左除左簽手冊, 我唔睇功課架喇, 點知小慈竟然求情: 「一個星期啦, 媽媽!  幫我地一個星期啦!」好啦, 就俾一個星期寬限期

結果, 欠功課暫時冇, 不過評分就極差, 字體欠端正呀, Mind your hand writing, 「丙」都有出現......... 係小慈呀  @.@    目瞪口呆, 四年來小慈極少丙, 係極少功課出現丙...... 唉, 我相信係轉晒新老師要求唔同晒, 仲有新學年嚴厲整頓規則之故, 而家 D 中文字我都唔夠膽教小慈寫, 原來自己一直都寫錯!  舉例如告訴個告字, 寫左幾十年都唔穿底, 連電腦字都冇穿啦, but 老師係教「牛口」告  -__________-   英文功課又係, 全用原子筆 and 全寫潦草, 幾隻字冇掂線份功課已經 C...... 唯有叫小慈留心 D, 聽實老師點教啦!

反而弟弟冇咩野喎, 個衰仔靠好記性, 就算手冊冇寫都知自己要做咩功課, 暫時功課表現中規中矩, 目標只係唔好俾老師話功課欠用心姐!  唔理佢, 反而俾左個驚喜我, 今日放學返黎鞋都未除就打電話俾我, 話老師讚佢呀~~

份功課自己做, 我一隻字都冇改過, 老師又俾甲-, 又吸印仔, 又送獎勵劵, 仲親筆寫字鼓勵, 弟弟開心得好緊要呀!


老師, 你既一字一句都對弟弟影響深遠!  多謝你!


弟弟: 「份功課我自己做, 媽媽一 D 都冇幫手架!!」

叻叻!  繼續努力呀!!

沒有留言:

張貼留言