2016年10月22日 星期六

生日

十月, 家族入面有兩位男士生日, 昊昊表弟都 10 歲喇!  開始唔識買生日禮物俾呢班中童, 唯有俾利是等佢自己想買咩就買咩啦!  行街見到呢幾隻 massage hammer 好攪笑, 一人送一隻俾佢地, 又出奇地鍾意喎~


一個星期見一次既家庭聚會, 我好鍾意見到佢地玩到攬頭攬頸架 ^^


小慈就好鍾意預備小遊戲俾大家玩


Ta Da~~  愛錫細佬既家姐預早送上驚喜生日蛋糕


芒果係秋秋既至愛~~


Happy Birthday to 爸爸~~


爸爸既爸爸送利是


一家人一齊點都係開心 :)


22 號就係爸爸既正日生日, 我地一家四口一齊食餐好野, 就幫襯新開張既韓燒餐廳


小慈小明最鍾意食自助餐因為自己鍾意食咩就可以攞黎食, 又可以名正言順走黎走去梗開心啦!  繼每次自助餐小明都一定食一碟白飯之後, 今次任食韓燒, 小明係飲左 3 碗湯、1 碗碗仔翅同一碟薯條, 再食多少少肉就同我講好飽..... 真係抵養又識食


小慈就好喜歡做廚師, 不停話好好玩


夜晚就同秋秋二人世界, 呢間大閘蟹「膏瘋會」十分誇張, 要早一個月訂枱仲要預早俾晒錢, 尋日仲打 8 號風球, 好在個風黎得快亦走得快, 今日出晒大太陽, 否則秋秋話橫風橫雨但俾左錢要焗住黎食既感覺差咁一截啦!  Anyway, D 蟹好好味, service 又好, 抵間餐廳咁麻煩都全場爆滿啦!  不過我地食力都真係麻麻, 每款蟹叫做試過晒, 食左 7 隻就飽到上心口, 所以小慈小明食少少野就叫飽我地都冇話佢地, 實在太似, 一家人呀  >v<


返到屋企見到好 sweet 既仔女留言, 霖晒~


生日快樂呀, 老公!!!  We love you!!

沒有留言:

張貼留言