2016年10月24日 星期一

3 to go

繼 8 月尾兩姐弟經典地越洋在新加坡甩牙之後, 小慈 9 月同 10 月都係一個月甩一隻牙!

小慈同我講: 「媽媽, 我估我係瞓瞓下覺甩牙!  今朝我一起身覺得個口有 D 野, 一吐就吐左隻牙出黎!!  所以我估係瞓瞓下覺甩左....」 @.@  嚇死人咩?!!  好在冇吞左咋, 如果唔係哽塞魂斷夢中就真係大件事!

甩下甩下, 20 隻 BB 牙已經甩左 17 隻, 仲差左上顎犬齒同埋下顎兩隻大牙就甩晒喇!  通常都係有恆齒出世先頂鬆 D BB 牙, 乳齒同恆齒相比真係好似大人同小朋友既分別, 好大隻, 我真係好希望小慈個口仔夠位生, 遲 D 要再睇箍牙醫生問意見先


好耐之前買定牙仔盒就係為左幫小慈小明儲起晒佢地 D 牙仔, 一目了言, 而家小慈仲欠 3 個洞洞就儲齊一套換閃咭 ^^


3 to go!!!  無晒 BB 牙就係新階段既開始!!

沒有留言:

張貼留言