2015年11月4日 星期三

搬 office

不經不覺係 Blogger 寫 blog 已經兩年, yahoo blog 執笠之後, 老公將我所有舊 blog back up 左去 we share, 今日唔覺意開番黎睇, 竟然見到呢篇連我自己都唔記得寫過既舊 blog, 睇完心頭一陣溫暖, 因為有可愛既小慈 ^^





當年一年級既佢同而家已經唔同晒樣, 而我個 office 都唔同左, 坐左 19 年, 員工快速增長唔夠位用, 要全世界搬走黎個大裝修!  諗起早前執野對手即刻赤赤痛不堪回首  @.@  行左 19 年既呢條走廊, 真係有 D 唔捨得......


呢間房仔係臨時 office, 真係好細, 放得落兩個人同埋一般要用既野, 我同 partner 都好欣賞自己!


屈就 4-6 個月, 希望裝修順利, 如期俾我地快 D 搬番返去, 唔駛再係 temp office 寄人籬下啦 :)

沒有留言:

張貼留言