2015年11月14日 星期六

學校開放日

學校對外開放 2 天, 小慈小明兩日都要返學校表演同埋幫手當值, 連媽媽我都有登記幫手做義工 ^^


準備好迎接大量來賓


同學校合照 :)


作為圖書館圖理員既小慈當然要去當值啦


呢度就係圖書館


圖書館彭老師


所有返黎當值既小朋友都有小禮物、零食, 仲有一張獎勵劵


小慈平時就係負責第三街所有既圖書


差不多已經識背晒所有書名, 勁勁勁!


安置左小慈, 媽媽都去當值了!  呢個係我負責既攤檔


小慈當值完黎探我班


彈床好受歡迎, 小慈都忍唔住玩左一次


弟弟都趕來了, 可惜彈床已大排長龍, 玩得 2 次咋


所有當值完成, 我地可以周圍參觀學校同埋去玩了~


肚餓但又唔夠時間出去食飯, 食小食部既魚蛋燒賣就當一餐


師兄教打曲棍球


玩攤位遊戲


好多區內名中學都有黎幫手, 是但入到一間都正呀!


小明一定要我去佢班房參觀


成個班房唔同晒樣, 因為做左攤位遊戲室


Net teacher 好靚女呀 ^^


釣魚學英文


竟然俾弟弟遇到佢最愛既英文老師 Miss Chiang 當值


參觀小明課室


個個醒醒目目


小明既個人目標係要小息完結立即回班房 & 安慰傷心既同學



竟然有兩個同學欣賞佢


發現簿櫃有自己份功課, 仲要係「甲」!  興奮到即刻叫我影相


武術隊在學校屬於皇牌, 好勁下架, 隨便放 D 兵器係度俾大家 feel 下


弟弟鍾意雙刀


仲有呢個好複雜既武器


武術隊要表演了, 弟弟換表演服預備


小明表演五步拳


好有型呀佢地真係!


同學仔陳敬識不停在場外為弟弟打氣, 好攪笑


跟住就到小慈合唱團表演


獻唱我主是我的牧者


參觀小慈課室


呢個係小慈個位呀!  咁近冷氣口唔怪得成日叫凍


男女生都好平均


小慈係回條長都榜上有名 :)


竟然有同學仔欣賞小慈做功課一直都是乙至甲?!!


四年級英文全部寫撩草, 一遍混亂


小慈帶我上天台參觀


紀念學校25周年


小慈話真係成日轉架


第一次搭學校既 lift


平時只可以老師搭, 小慈興奮莫名 ^^


點知出黎撞到班主任繆老師, 嚇一嚇, 哈哈哈!


教員室門外既簿櫃


終於玩晒所有遊戲又答中 4 條 QR code 問題


儲齊貼紙


去換獎品喇~~


滿載而歸


簽名留念


呢 D 相襟章最抵玩!  負責既蘇淅中學話津貼左 $2000 出黎都唔夠派, 真係多謝晒呀 ^^


好辛苦!  返到屋企對腳好似唔係自己既咁, 不過小慈小明就好開心好滿足!  爸爸陪玩左一日, 媽媽又陪左一日, 贏到成枱禮物, 表演又有無盡掌聲, 老師又讚, 同學們又齊心, 真係沒齒難忘!

每個小學生總有一次學校開放日 :)

沒有留言:

張貼留言