2015年11月25日 星期三

小明 7 歲生日

郭小明 7 歲喇~~~~~  11月尾都唔係好日子, 學校考試殺到埋身, 星期日又要比賽, 正日亦都要返學, 於是遲 D 先出去玩番補祝, 今晚就出去食餐生日飯先啦~~


話晒都係生日飯, 特別小小, 今晚食 D 以前冇試過既野, 小慈小明對個餐牌好有興趣


我地今晚潮食「塔」, 全蟹宴, 有 5 層咁高呀!!  插左支溫度計係度, 夠 100 度就熄火, 食得 ^^


鍾意食蟹就會好鍾意, 五層塔由頂層食到最底層


爸爸最欣賞呢層亞拉斯加蟹, 好鮮甜, 好好味!


壽星仔有大蟹鉗食, 真係大得好誇張


食左幾隻不同煮法既蟹, 弟弟最欣賞底層呢個蕃茄蟹湯鍋底!  先飲一啖蟹湯, 然後插穿個大蕃茄再飲蕃茄湯, 弟弟負責插穿蕃茄儀式 :)


Ta Da~  重要時刻, 壽星仔等切蛋糕 ^^  呢個蛋糕係佢自己揀架


之前行開街, 仲自己揀生日禮物俾自己添!  越大越有主見

Happy Birthday to you, Young Man!!  為左點火同吹蠟燭, 生日係一定要有生日蛋糕的!


Vicky 姐姐同慶賀, 佢初到貴境我就有左, 睇住我個肚由冇變有, 連係屋企穿羊水佢都係見證人!  呢隻仔由細湊到而家 7 歲, 真係特別錫架 :)


縱然弟弟一早揀左生日禮物俾自己, 但正日冇禮物我又覺得怪怪地好似差左 D 咁..... 於是, 我呢個名副其實既「慈」母再買多份, 弟弟當然超級驚喜, 玩到唔捨得瞓啦!


仲有 Joey 姨姨送既 R2D2, 一到手就拆左, 絕對唔會留得番係正日


爺爺俾大利是


好好學習, 天天向上, 生日快樂, 身體健康!!


好多人錫你呀, 恩明 B!  你要抵錫先得架!
今年既生日願望你係話想環遊世界, 不過實現呢個生日願望實在需要儲好多彈藥, 三軍未動糧草都要先行啦, 爸媽知道你好想去旅行就係啦!

7 歲仔, 爸爸媽媽希望你身體健康, 做事要認真, 要專心啊!

Happy Birthday to my lovely boy, Young Man!!!  We love you!

沒有留言:

張貼留言