2015年9月5日 星期六

婚禮

好榮幸我地今日被邀請參加婚禮, 為隆重其事, 專登買左條裙仔又要弟弟打領呔, 點呀?  效果唔錯呀呵  :)


花女步入會場時撒花瓣, 小慈小明靜雞雞出去執晒返黎, 兩個小傻瓜好似中獎咁開心


新娘既媽媽, 一見到個女行入教堂就喊, 新娘爸爸, 一路陪住個女行紅地毯都想喊, 訓勉既林牧師, 睇住一對新人長大, 講下講下喊左出黎..... 婚禮幾時都咁感人, 唔知將來小慈結婚我會點呢?  可能我見佢嫁得好都會喊到收唔到聲  >.<


小慈好開心主日學導師佩思姨姨親自邀請佢黎婚禮, 仲有感性既玉音姨姨, 進殷哥哥, 建衡哥哥.... 成大半間教會黎晒, 好熱鬧

壯觀既兄弟姐妹團!  靚仔靚女 ^^


恭喜晒一對新人 Rebecca & Samson


恭喜新老爺劉明叔叔, 新奶奶佩思姨姨!  新郎好孝順, 送左紮花俾媽咪, 送刻名筆俾 Daddy


提摩太團齊齊到賀 ^^


今日好多人讚小明靚仔, 佢就周圍同人講佢有隻牙好鬆就黎甩


型爸生型仔!  見佢兩父子一模一樣真係賞心悅目 ^^


第一次去會所一號, 延開 60 席, 場面浩大


好靚呀呢度


早到先有機會同一對新人影相, 賓客實在太多了!


提摩太團都要坐兩圍, 我地先講開有斷層, 好耐都冇去飲, 事關同我地咁上下年紀既人都結晒婚, 仔女又未夠大有排都唔結, 除左親戚請飲, 朋友間真係好少, 所以今晚大家都好高興呢!


會場用浪漫燈光就攪到大家面色帶藍


9:30pm 先起菜, 我地食到隻雞就閃左, 飛的返屋企都 11:30pm, 兩姐弟冇沖涼就瞓, 大霖檔~~

沒有留言:

張貼留言