2015年9月19日 星期六

愛上蚱猛

今日體操班放假, 弟弟即刻黐實我出太子, 問佢想去金魚街? 雀仔街? 去繽紛? 行書室?  弟弟諗都唔駛諗就話去雀仔街, 佢話要捉蚱猛!  同埋, 去雀仔街都會經過花墟又可以順便睇埋花, 佢又講得好岩喎 ^^

近來熱愛豬籠草, 見出面街靚過自己屋企個盆咁多, 旁敲側擊想我買過盆返屋企!  我話:「你唔俾機會屋企個盆豬籠草呀? 佢未死架噃, 仲好有意志生緊新豬仔, 你唔要佢拿?」講完就記得, 唔再貪新忘舊, 算你乖啦


去到雀仔街, 初時弟弟見到地下有蚱猛, 話俾店主叔叔聽, 叔叔一手捉左就想放入弟弟個衫袋, 弟弟縮後避開, 叔叔即刻鬧弟弟冇膽, 仲收埋隻蚱猛唔俾佢!  我問弟弟, 你好驚咩?  弟弟好細聲同我講:「我個袋入面有包爆炸糖, 我唔想隻蚱猛整污糟我包糖, 我都唔係驚!」果然, 轉個頭就自己捉左一隻


同隻蚱猛玩左好耐, 俾塊花瓣佢會自己抓住, 弟弟好似釣魚咁同佢玩


蹲係地下睇雀, 有另一隻蚱猛跳上弟弟膊頭, 好攪笑!  弟弟話 D 蚱猛好鍾意佢, 我話可能你著綠色衫佢地以為你係棵樹呀  :D


因為順路所以去埋繽紛, 非常有節日氣氛, 好多燈籠呀!


弟弟好鍾意呢個鴨仔燈籠


超大隻白兔燈籠


實在太開心, 弟弟話如果個個星期都可以跟我出太子就好喎!

沒有留言:

張貼留言