2015年9月3日 星期四

天陰陰去沙灘

9月3日, 突如其來既一日公眾假期, 真係 70 年先一次, 我地梗係玩盡佢, 就算天陰落雨只要唔係倒水咁落法都照去!  應承左小慈小明每年暑假都去一次沙灘, 要守諾言呢 ^^


搭緊車既時候有落雨仲要個天黑晒, 小慈小明差 D 喊出黎, 不過憑信心交託即刻祈禱, 我地又保證只要唔係落狗屎都照去玩, 兩姐弟先寬容 D


天父真係好愛小孩子, 冇再落雨不特止仲隱隱約約有太陽, 氣溫全日維持 29 度, 天陰唔曬真係好舒服!  感謝神 :)


天陰既壞處當然係落水有 D 凍啦, 不過游游下就好舒服


終於學有所成, 兩個都識游水喇 ^^


小慈提議游出浮台, 有一定距離再加上深不見底, 爸爸都係擔心要用浮板先可以出去


每次帶一個, 爸爸游完返黎話冇氣逼我出去  @.@


見到我嗎?  浮台上既一高一矮就係我同弟弟喇!  小明真係好勇猛, 特別有浮板輔助下自己沿住浮台游一圈, 又自己游過對面另一個浮台, 唔叫都唔肯返埋岸


係咪真係咁攰呀?  我係浮台返黎爸爸就咁既樣 @.@  睬睬睬


檢查左, 仲有呼吸, 未瘁 C


自己擺副鏡上頭頂真係好型 ^^


大清最好玩就係呢條小溪, 不過冇蟹仔弟弟好失望


捉到條魚毛都好開心


繼續努力掘沙洞


掘左半日, 終於坐到入去喇


自娛中的小慈


小慈被我活埋左一半


玩到 5:00 pm 手都縐晒, 夠晒盡慶!


太低估了天陰既力量懶冇塗防曬, 返到屋企原來全家慢焗到紅紅黑黑, 我仲甩皮添呀!!   @.@

沒有留言:

張貼留言