2015年9月1日 星期二

開學日 2015

話咁快就放完暑假, 升小四的小慈及升小二的小明, 9 月 1 日開學又一齊返學喇 ^^


我地今年有幸跟好鄰居既車一齊返學, 可以瞓晏 D


每年我都希望可以請假同小慈小明一齊開學, 身體力行撐你地呀 ^^


第一個星期因為校務繁多, 返學只需要返半日俾時間老師做野, 話咁快就放學啦!  我都係第一次接放學, 估唔到咁人頭湧湧, 私家車隊泊到上山頂  @.@


好同學信盈大小明一年, 一個暑假冇見高左好多呢!


兩姐弟終於係心急既家長堆當中逼到出黎同媽媽團聚  :)


小明轉左班主任, 要填寫個人檔案俾老師認識, 最好笑係我問小明:「你唔係最鍾意食雞肉咩?」
小明:「係呀, 不過我唔識寫個『雞』字咪寫牛羅!」
果然一個暑假就咩都唔記得晒  >v<


小慈就要填寫學習目標, 非常目光遠大, 爸媽好欣慰, 希望你可以成功!!


加油呀, 小慈回條長!!

沒有留言:

張貼留言