2015年5月30日 星期六

少少肥

年紀開始漸大, 身型都逐漸啤梨, 新陳代謝減慢好容易走樣  >.<

唔得!  唔可以俾自己 C9 化既!!!  宏觀各種運動, 發覺最岩自己既運動就係踩室內單車, 多謝老公送埋部車俾我 ^^  最辛苦頭一個星期, 一上車唔夠 5 分鐘已經踩到想死, 而家就輕鬆好多喇, 希望慢慢有成績, 減番十磅八磅啦~

弟弟見我地日日踩單車, 佢竟然同我講:「我都覺得自己有少少肥!」

笑到我爆嘴佢真係走去踩我部車 :D


Pat Pat 離櫈直踏法, 只因腳太短, 嘩哈哈哈~~~~~


踩幾分鐘就氣喘如牛, 同我講:「我而家已經瘦左少少喇, 好有效呀!」

邊度肥呀你?  我個肚腩有少少肥....

沒有留言:

張貼留言