2014年11月18日 星期二

夠數

精甩邊既小明可以好 sweet, 也可以好激心!!  細時食野飛咁快, 仲會嫌我地餵得慢而發忟爭喊, 而家簡直每況愈下, 食飯多野講不在話, 仲唔知幾時開始含飯含到食成個鐘都未食完!  做功課又慢吞吞, 行來行去坐唔定, 到坐定時唔係跌筆就跌擦膠, 有時過份到連人都跌埋落地  >_<

有見及此, 我終於都出殺手鐧, 要儲夠 30 個貼紙先會同佢慶祝生日!!  由 10月 16 日開始, 只要佢每日係我放工返屋企前做晒功課 and 45 分鐘之內食晒飯就有一粒貼紙, 如果佢日日都做得到, 生日前羅 30 個貼紙應該是綽綽有餘的....

本來覺得自己出呢招超衰, 不過唔黎個絕地反擊凶一凶佢又怕佢變成習慣覺得慢條斯理唔專心係冇問題..... 開左口就要做, 硬著頭皮都同佢死過!  哈!  小明就真係做唔到 @.@  過晒成個星期, 上榜既貼紙寥寥無幾, 有次仲俾爸爸撕貼紙因為佢食飯食到將對腳放上枱!!

我係一個非常副同情心既呀媽, 亦都係因為小明受軟唔受硬, 我又幫佢一把, 見佢就黎測驗, 事先講明測得好就有貼紙獎勵, 爸爸反應幾快呀, 夾都冇咁岩!  爸爸話:

"60 分合格貼 1 張, 70 分 2 張, 80 分 3 張, 90 分 4 張, 100 分 5 張!"

依, 呢招駛得!  弟弟第一份卷返黎 87 分, 第二份卷 80 分, 一個翻身, 今日終於夠數喇!!!!!


爸爸話: "一日未到正日都未落實, 而家先岩岩好 30 個, 一曳又撕貼紙架喇!"

小慈家姐聽到即刻話: "弟弟唔駛驚, 仲有幾日乖埋佢, 穩陣 D 儲多幾張就算被人撕左都唔怕!"

嘩哈哈哈~~


其實我都鄧佢驚架, 萬一真係唔夠數, 我地真係要無聲無色地讓佢既 6 歲生日平靜地過去, 連蛋糕都唔買添呀  >.<

好在, 佢都爭氣 ^^  佢實情都係一個好聽話既小朋友黎既, 你睇!  晨早 6:30 溫默書中, 小慈家姐話呢個畫面好靚, 用相機影低左弟弟又乖又認真學習既樣  :)


要做乖仔呀, 郭恩明!!

沒有留言:

張貼留言