2014年11月22日 星期六

6 歲慶生 Part 2 @ 大棠 哈爾濱冰雪節

山長水遠黎到元朗大棠梗係玩盡佢啦!  大棠荔枝園玩晒 D 套票就閃得, 我地順道過去隔離玩埋哈爾濱冰雪節, 係香港歷來最大型既冰雕展覽, 亦係香港首個戶外冰雪節, 早前劣評如潮, 又話呢度空曠連櫈都冇張, 又話排大隊 4 個鐘先玩得一個遊戲, 攪到我都驚驚地, 不過今日係平日應該冇星期六日咁多人, 同埋我地都唔係專登為左佢黎, 最多唔對路就閃啦~~

Yeah!  一如所料, 今日好少人 ^^


即場買飛都可以, 冰雪館每次入場 $90, 另有小朋友套票 $240, 買套票入冰館就只扣 $60, 玩完荔枝園仲有每人減 $10 優惠, 都算抵抵地啦


好大間雪屋呀!


離奇地入面有個 "superman" 表演玩 bubble


小朋友就睇得好興奮


呢度比我想像中還要細, 指示牌已經 SHOW 晒呢度既所有遊戲


爸爸話趁天未黑有太陽快快入左冰雪館先, 大會有厚褸供應


Welcome to Harbin!!

哈爾濱, 簡稱哈市, 別名冰城, 1月最低氣溫常在 -30℃ 以下, 位於中國東北平原北部, 是黑龍江省的省會, 冬季嚴寒漫長, 夏季涼爽短促, 有「冰城夏都」美稱


長毛象呀!!


好靚呀!  兩姐弟好驚喜, 好開心!





有顏色既冰雕別具一格



Christmas is coming!


咖啡杯


呢個城堡好型呀, 不過我真係好唔鍾意旁邊既欄杆, 避都避唔晒周圍都係, 當堂唔靚


南瓜車


最開心係玩冰既滑梯, 呢條係俾小朋友玩既


呢條高 D 大人都玩得


極速 sir 左落黎


入左黎半個鐘, 小慈率先頂唔住, 耳仔紅晒開始痛



住係咁凍既地方真係唔係人人得, 出左門口我地自己都要溶雪, 之所以爸爸話要趁日光去睇冰雕 :)


玩小朋友遊戲, 呢個「反斗交通城」好好玩  $50 / 10 分鐘, 不過今日人少, 小慈小明玩左 45 分鐘, 踩到腳軟  >.<


充氣彈床梗係要玩啦, $60 / 5 分鐘, 呢個孤寒 D 不過都有得玩 10 分鐘






小慈第一次玩 running man, 笑死 ^^


你睇, 排晒 D 欄杆係度算咩呢?


生日大曬, 弟弟揀去日牛食自助火鍋, 雪糕都食兩杯, 抵晒!


小明話今日所有節目都好開心呀!

沒有留言:

張貼留言