2014年11月26日 星期三

6 歲慶生 @ 自助餐

雖然正日要返學都想同郭小明慶祝下佢 6 歲既大日子, 條件係氹佢快 D 做完功課夜晚一家人出街食餐好架啦!  於是史無前例超快做完功課, 出街喇~~~

第一次試呢間 Mo Mo Cafe


本月主題係蟹, 每位顧客都贈送一隻大閘蟹, 小慈小明太細我怕佢地唔受得, 益左爸爸媽媽食多一隻 :)


細細隻但好甜好好味, 正!


小慈小明太細食, 食 buffet 是徙錢的, 不過兩姐弟最開心係可以走來走去取食物!  今晚睇姐姐整 pancake 睇到好 high, 仲錄影埋人地, 又幫襯左好多塊, 淨係食 pancake 都飽晒


全晚淨係食左少少長腳蟹, 幾塊 pancake, 2 盅燉湯, 2 片三文魚, 之後就係食生果, 豆腐花, 雪糕..... 係咪好正先


趁佢兩個出左去同老公合照先, 今日都係我地相識 7777 日既大日子 ^^  7 千幾日, 都係得數學至醒既秋秋先計到, 我係超佩服的 :)  7 係完美的數字, 7777 真係唔容易啊!  我愛你, 老公!


歡天喜地返黎話有「水晶寶寶」, 其實我都唔知係咩, 不過佢地好鍾意玩


燦爛的笑容~~  弟弟係一個成日自 high 既人, 咩都可以笑一餐, 古靈精怪, 淨係望住佢都已經感染到佢既開心


飽飽, 差唔多喇, 小慈積極地問我想食咩?  於是我吩咐佢幫我羅生果, 弟弟羅豆腐花, 有心思既小慈仲將我碟西瓜砌左個人樣


生日點可以冇蛋糕, 我先事將蛋糕放左係酒店, 一家人兩手空空出門口, 弟弟以為今日冇得切,  因為我之前講過食 buffet 咁飽仲點食得落蛋糕??  所以當職員將蛋糕取出時, 弟弟開心到不得了!!!!


想食蛋糕其實係為左吹蠟燭


一家人齊齊整整健健康康, 就好似日日都生日咁開心 ^^


多謝 Vicky 姐姐愛錫小明


多謝爺爺送既大利是


仲有一手靚字既祝福 ^^


自己為自己揀既生日禮物, 係動物既佢都鍾意


6 歲, 小一學生, 要更加為人著想, 開開心心, 努力讀書, 做天父的好小孩啊!

Happy Birthday, Young Man ^8^

沒有留言:

張貼留言