2014年11月22日 星期六

6 歲慶生 Part 1 @ 大棠荔枝園

有驚無險弟弟終於夠數可以趁今日學校假期去慶祝 6 歲生日 ^^

港九十八區室內室外連離島我都俾佢任揀, 呢位小朋友最終決定去 -- 大棠荔枝園 !!  小明對呢個地方真係情有獨鍾, 佢話佢好掛住 D 動物喎~

開左口幾遠都要同佢去, 我地冇車, GOOGLE MAP 話若果我地乘坐交通工具的話, 車程需要 2 小時 @.@   好英既爸爸係呢個 moment 講左一句:「搭的士」仲話唔係去到太陽都落山, 落車暈車浪添... 於是, 呢轉的士 $200  >.<  不過需時只要半個鐘, 我地黎到喇  :)


為隆重其事, 我地今日著左親子裝


呢件衫仲係弟弟話要買, 因為有佢最愛既大笨象呀 ^^


大笨象梗係要同大笨象合照


今日天朗氣清, 風和日麗, 好舒服呀~~~


餵魚都餵左 45 分鐘, 勁 high 咁同我講發現「四眼魚」!!  當真?  等我睇下先.... 呀仔呀囡, 個 2 個係人地鼻孔黎架, 魚既眼係左右兩邊架麻  @.@


馬上英姿


弟弟話一個圈實在太少喇


今日呢隻係馬女, 叫 Dolly


餵山羊


近距離接觸


乖到俾人任摸添


一條紅蘿蔔訓練羊羊企起身


仲有餵小兔, 不過小兔子係唔多喜歡吃紅蘿蔔的, 下次餵佢地食 Timothy Hay 先  ;p


爸爸餵孔雀, 真係好靚呀佢地


弟弟: 「影我啦, 媽媽!」


本來想去埋睇紅葉, 不過應該未夠凍, 只有幾塊葉轉左色


中秋過左咁耐都仲有咁多楊桃 BB


牛牛, 我地黎喇~~  連 D 牛都開枝散葉, 牛家族已經有 7 隻牛, 上一次黎探既牛 BB 已經做左人地媽媽, 3 歲就可以結婚生仔, 最老既牛嫲嫲今年已經 13 歲, 有仔有新抱有孫, 三代同堂


載我地既呢隻牛今年 5 歲, 仲可以再大隻 D 架


包牛車


起行前伯伯問牛牛: 「有冇屎呀?  有冇尿呀?」 果然牛牛就即刻屙篤大大篤既尿, 屙成分幾2分鐘都未屙完, 簡直長屙長有呀


爬繩網係指定動作


弟弟大膽左, 自行完成成個繩網兩次, 行動亦敏捷好多


小慈家姐最鍾意玩呢幾塊板


最溫馨, 爸媽最想見到既畫面出現  ^^


玩到太陽落山, 買既套票岩岩好用晒


黎得大棠, fing 左 $200 搭的士, 點止玩咁少野?  To be continued......

沒有留言:

張貼留言