2014年10月11日 星期六

小一家長會

萬眾期待, 等左好耐, 一早請假同埋爸爸一齊出席弟弟小一家長會 ^^

今次家長會同小慈當年好唔同, 竟然有 40 分鐘班主任時間, 聽老師講不如自己親眼見, 家長坐入班房扮小朋友, 感受佢上堂既情形, 突擊檢查下佢張書枱, 手冊應該係枱面, 文具功課袋係櫃筒, 派左既功課應在功課袋裡面, 未上堂既書係櫃筒, 上完堂既書入書包, 書包鈎好, 外套 (如有) 放椅背...... 依!  弟弟全部做岩晒喎!


即場打開佢本手冊對照黑板, 又抄岩晒喎~


弟弟坐課室中間前排既位置, 岩岩好望到老師, 想唔乖都幾難, 不過佢都夠膽死將成張英文 Notes 入面既 O 全部填晒黑色, 仲一日兩次跪係張櫈度俾老師警告  @.@


班主任非常之好, 整左個 Teachers' Tree, 俾家長認識邊個老師教咩科, 大家有咩唔明就問番負責既老師, 唔駛咩都搵班主任


班主任時間完結, 小朋友番黎喇!  見到成班家長 (全班只係兩位家長冇黎咋!) 坐晒係度, 個個笑逐顏開


我地勁讚弟弟個位好乾淨整齊, 佢梗係好開心啦 ^^


記得自己漏左一份功課未寫都即刻寫番


話俾我地聽佢今日做值日生, 要幫手擦黑板


呢張係佢既大作


學習目標是也


最愛既聖經金句


失物櫃~  之前佢唔見左舊擦膠都係度搵番, 呢度亦都可以借玩具小息時玩架


放小息, 小慈家姐黎搵弟弟呀!  見到我地更加驚喜


小慈差不多個個小息都搵弟弟架, 好乖, 好稱職, 好錫弟弟既小慈家姐  ^3^


好熱鬧既班房


弟弟每晚最開心就係自己執自己個食物盒, 揀晒自己鍾意食既野入去


連薯條都放埋入去, 只要數量唔多同埋唔係日日既話, 我都唔會阻止


開心既時間過得特別快, 小息打鐘, 小朋友要上堂了


前面呢幾個就係弟弟第 4 組既組員


坐隔離行既信盈係我地既鄰居黎架  :)


依依不捨, 爸爸媽媽要走了, 我地同弟弟講話會接佢放學, 佢就好爽咁同我地講: "一陣見~"  好乖!  放學時弟弟話我聽有一個同學仔一拜拜媽媽就喊, 仲係喊到放學, 好慘......

今日真係好開心, 好欣慰弟弟適應得好好, 成日笑咪咪, 好鍾意講學校既野, 鍾意返學, 我相信小慈家姐居功不少!!

繼續努力加油呀, 弟弟!!

沒有留言:

張貼留言