2013年11月3日 星期日

警犬技能比賽

某日行街見到警署掛左一條大 banner, 即刻上網 check 下係 d 咩, 依?  好睇喎!  竟然有 d 咁既野?  膽粗粗買飛入場


第一次黎將軍澳運動場, 小慈小明知道有得睇警犬好開心


今日節目好豐富, 12:30pm 開幕去到 4:35pm 頒獎


咳左成個星期既弟弟尋晚開始發燒, 食左藥頂唔住要訓小慈家姐大脾


本來仲諗住弟弟買飛黎呢度訓覺, 好在佢訓一陣就精神晒!  呢隻女警犬叫 Doddy, 就黎退休架喇


嘩!  呢隻一睇就知係惡犬要戴口罩, 旁邊既領犬員都咁重裝備, 普通市民唔好行埋去喇 >.<


同場其他攤位都有狗仔, 呢隻乖到我以為佢係狗醫生


好多遊戲玩


玩完有禮物


警署禮品廊有好多精品賣, 好得意


我地梗係要配合主題買 d 小警察同埋警犬返屋企


精彩既表現開始, 第一次見咁大規模既銀樂隊, 小慈話佢地 d 衫好靚

(所有靚相源自 SPCA Facebook 專頁, 我地坐係看台根本睇唔清楚佢地既樣呢)


步操好整齊, 仲要睇住譜吹住樂器, 真係好犀利


 呢兩隻都係警犬黎架, 多數由荷蘭入口, 狗種不單只限狼狗


話明警犬技能比賽, 主角梗係警犬啦!  服從比賽有指定動作同埋自選動作, 好好睇呀!


呢隻 7 歲既 Semmy 係今日既全場總冠軍, 實至名歸, 因為 Semmy 真係好聽話對眼冇離開過領犬員叫佢做咩就做咩, 我即刻問小慈小明會唔會乖過 Semmy? 聽晒媽媽話 :p


領犬員同警犬感情深厚, 情同親人


仲有明星表演賽, 呢個係小儀黎架


緝毒犬示範搜查毒品, 原來佢地搵到犯人之後唔會狂吠, 而係坐係個犯前面望實佢, 等警察搜出違禁品


同場仲有詹瑞文同大家玩遊戲, 佢真係好犀利講兩句野你就會笑


警犬攻擊比賽, 佢地咬住犯人係唔會放口, 俾人用棍打都唔放, 非常盡忠


是日最高焦點 -- 警察衝鋒隊示範

上演一場持械行刧, 有警車嗚嗚聲, 又有警匪駁火 bang bang 聲嚇到兩姐弟即刻掩耳, 警犬無懼鎗林彈雨飛出去咬犯人, 超精彩


第一次見呢 3 款動物車


愛護動物協會有流動車醫治動物同埋幫佢地做絕育手術


今日好開心, 我地帶晒 d 警察返屋企, 好安全呀 ^^



沒有留言:

張貼留言