2013年11月25日 星期一

5 歲的驚喜 Part 2

酒店房太黑, 兩姐弟醒左靜悄悄唔敢嘈醒我地, 其實都就黎 8:00am 時間差不多, 弟弟一知我醒左就問我可唔可以游水?  又游?  尋日咪游左一次羅!  泳衣都唔知乾未, 今日天氣又唔知 ok 冇.... 點知打開窗簾, 出面出太陽 ^^

食左早餐先出發, Breakfast in Bed, 我地食番尋晚個個生日蛋糕


預備好喇~~


包場呀我地


弟弟超鍾意呢條滑水梯


仲有呢個暖水按摩池, 超舒服


你睇弟弟個樣幾嘆


小明今日化身巴斯光年


酒店為所有生日既賓客登出名單, Young Man 當然有份啦 ^^


酒店好出名既迷宮


估唔到今日有 24 度, 小慈件絨毛三眼仔出場一陣就要返太空基地


陽光普照


熱到得番件底衫


太空戰士一飛衝天


大中小巴斯光年 ^^


今日星期日好多人, 巴斯飛左去睇 Lion King 同兩次 Golden Mickey :)


黃昏一場大雨令到飄雪亮燈取消, 不過好消息係好多人走左, 於是遊戲變番唔駛排隊, 巴斯光年射槍都玩左 3 次


大雨係放煙花前停止, 我地可以完滿地睇埋先走, 仲史無前例地企係城堡前面欣賞, 好正!


未出門口小慈已經話唔捨得迪士尼, 弟弟仲話想返去酒店添!  太開心, 我都想, 不過你地聽日要返學啦!  記住開心既感覺就好了  :)

沒有留言:

張貼留言