2013年11月24日 星期日

5 歲的驚喜 Part 1

海洋公園話起酒店, 講左好耐終於拍板, 不過落成日期係 2017 年, 弟弟唉聲嘆氣...

我: "咩事呀你?
弟: "2017年好耐呀!"
我: "你好鍾意住酒店呀?"
弟: "係呀, 酒店好靚架"
我: "咁你知唔知迪士尼有酒店呀?"
弟: "下? 係架咩?"
我: "仲有兩間添架!"
弟: "我好想去睇下呀"

小朋友真係好奇怪, 對我地黎講, 自己有間屋再去住酒店係一件小小傻既事, 咁當然酒店可以跳床屋企做唔到啦  :p  於是, 住酒店就成為左弟弟 5 歲既生日願望, 加埋我地張年票就黎到期訂房都有折, 就去住酒店啦 :)

酒店 3:00pm 先可以 check in, 我地梗係把握時間入樂園玩左先, 弟弟今日化身 Woody, 有唔有型先?


黑色世界已經過去, 聖誕節係全年最開心最靚既節日, 迪士尼棵超高聖誕樹又番黎喇


你睇薑餅人幾得意 ^^


大街有好多精靈姐姐, 弟弟問佢份禮物入面係咩?  姐姐叫佢自己開, 當然拉極都拉唔開啦


呢堆 Balloons 好有睇頭, 迪士尼哥哥借俾佢地拉一陣, 大家都唔好放手呀 >.<


藍天白雲景色宜人, 影相好靚呀


慶祝壽星仔生日, 去邊度玩梗係佢話事, 森林河流之旅係小明既至愛, 玩得太多佢已經記得晒迪士尼姐姐哥哥既台詞, 黑底白間, 犀牛吉 pat pat, 爬窗變猩猩以後淨食蕉等... 佢地次次都係咁講


今日天氣好到連水都可以玩埋, 勁爽


估都估唔到弟弟會話玩迷離莊園, 仲玩左兩次添!


咁有型既裝扮梗係要去 Toy Story Land 搵 Woody 啦


恩明警長  :)


Woody 一見弟弟就攬頭攬頸, 似失散多年兄弟


我 5 歲了  Give me Five


Woody 真係超高, 蹲下來都仲高過小慈


有胡迪點可以冇翠絲


Jessie 獻吻, 弟弟個樣好開心


下午開始多人, 傘兵要排 40 分鐘, 玩完岩岩好去 check in


兩姐弟最鍾意拖行李


弟弟不停話呢度好靚呀!


Yeah!  呢間就係我地間房喇!


隆重其事地慶祝弟弟生日, 安排左個房屋佈置俾佢, 一開門佢就 "嘩~嘩~" 聲 :)


好靚呀 ^^


弟弟好鍾意堆毛巾公仔


Happy Birthday Young Man ^^


仲有張生日咭, 小慈家姐二話不說就埋去簽名仲寫埋 Young Man, I Love You ^8^


勁鍾意住酒店, 原因就係可以玩泡泡浴


仲可以去酒店既 Play room 玩


迪士尼姐姐教整毛巾公仔同埋油顏色


生日大驚喜二之米奇同慶生


錫到佢面都歪埋 :p


弟弟好驚喜, 好開心, 笑得好甜!  We Love you, Young Man ^8^


同場仲有高飛


好好玩既 Pluto



靚到不得了既 Minnie


掛住同公仔玩食得好少野, 不過甜品食好多


High 爆!  平時 10:00pm 已經眼訓到暈, 今晚知道唔駛返屋企係酒店訓心情得別好!  怕左訓覺 360 度大迴環既兩姐弟, 於是安排佢兩個訓地下, 不過佢地話好舒服因為夠闊 ^^


Goodnight my sweet hearts~

1 則留言:


  1. 挖~看起來都是好棒的生日禮物喔~

    希望大家生日也都能快快樂樂的^^

    可以收到喜歡的人送的生日禮物!!

    就算是張小小的生日卡片

    應該也會超開心的^^

    回覆刪除