2013年11月10日 星期日

快閃雀仔街

考完三級試, 小慈升上四級中國舞, 練習時間比以前仲要早, 唔怕, 早睡早起身體好 :)

每個星期六都要帶小慈出去學跳舞, 返屋企都已經晏晝小明訓緊晏覺, 諗落我真係冇咩時間陪小明, 於是今朝我問佢跟唔跟我一齊出去?  小明梗係死跟啦 ^v^

時間尚早, 快閃一轉雀仔街先~  見唔見籠底有隻灰灰地色既雀仔反肚?  兩姐弟研究左好耐覺得佢就死好可憐, 於是跪低為隻雀仔祈禱希望天父醫治佢, 小朋友純真既心令人感動


呢個雀籠差 d 大過小明, 問佢想唔想入去住下, 弟弟竟然 say yes >.<


媽媽今日冇力行街, 其實弟弟只要同我一齊做咩佢都冇所謂, 於是去左公園玩


好想挑戰馬騮架, 但點都鼓唔起勇氣 fing 自己出去雙腳離地, 拍自己心口又深呼吸抖大氣都唔掂, 大叫: "我唔得呀!  好驚呀!  媽媽扶住我!!"  真係笑死呀媽 ^^  不過我都寧願佢知死識驚好過懶醒亂衝亂撞令自己受傷


玩到濕晒又變底衫男


小慈家姐跳完舞攰到飛起, 弟弟豪爽地還番對大脾出黎, 之前弟弟病時訓過小慈家姐大脾幾次, 佢記得架


看守既人都頂唔住訓左, 巴士係最好既搖籃  :)


好溫馨既場面, 為相親相愛既兩姐弟我常常感恩讚美天父, Hallelujah  ^8^

沒有留言:

張貼留言