2013年11月26日 星期二

甩牙

上星期五一放學, 小慈俾左個紙巾膠袋我

我: "咩黎架?"
慈: "牙羅!"
我: "下? 你幾時甩架?"
慈: "上上下數學堂, 我頂下頂下隻牙就甩左!"
我: "咁有冇流好多血?"
慈: "少少啦, 唔痛架媽媽唔好擔心"
我: "咁你 d 同學咩反應呀?"
慈: " 佢地咪依~ 呀! 彈開左羅, 不過都有一兩個俾紙巾我"
我: "老師呢?"
慈: "因為我好快冇事, 咪繼續教書羅"

真係咁都得 @.@  小慈又犀利, 咁都 keep 番隻牙番黎, 叻女!

言猶在耳, 星期一放學番黎, 又俾一隻牙我 @.@

呀女, 有冇咁多牙甩呀?  上排兩隻犬齒甩晒, 好耐冇見既牙洞又出現番了~~



微笑都唔係好覺, 因為佢對兔仔牙好大隻 ^^


戰績 : 甩 8 隻, 出 4 隻 ^^

沒有留言:

張貼留言