2022年6月19日 星期日

爺爺的英國父親節

望到頸都長, 終於等到爺爺飛過黎同我地團聚喇!!!  孝順仔為老豆預備美食同佢洗塵


一個老人家唔識英文難免令人擔心, 姑媽為佢預備左呢張紙, 過關非常順利, 一開 8 個 counter 唔使一個鐘就出左黎, 唔似我地苦等 4 個鐘 @.@ 天父真係好恩待爺爺


好耐冇一齊鋤 D


今日係父親節, 爺爺仲肯跟我地返教會添!


一班乖孫錫晒你!!


一同唱詩, 教會亦有弟兄姊妹即場翻譯, 方便唔識英文既爺爺聽道


出街食個 lunch 慶祝父親節


我地第一次食呢間泰國餐廳 Giggling Squid


冬蔭公完全唔係個隻味, 炒金邊粉就幾好食


原來星期日停車場免費泊車, 我地仲去埋附近既公園玩!  呢三位好 chill 既父親就係度休息


小明成就解鎖爬到棵樹


好粗壯既大樹


跳唔番落黎要爸爸救命 @.@


呢個近市中心既公園設施都幾好玩


搖搖搖, 搖到外婆橋


另類玩法


三位高楝楝既表姐弟


大地在我腳下


佢地話個千秋好矮


鼓仔


有聲架


搖搖板


教會有份參與既嘉年華會


The Gate


我地今日都有幫手 Gate Kids 扭汽球


教識埋小明, 呢隻係佢人生第一隻扭既小狗


好怕爆波既小慈都扭到, 好叻叻


忙碌中既我地


教會個攤檔都好多野玩架


又有姊妹整既美食


有表演


其他攤檔都好有特色, 迷你車仔展覽都有!  秋秋仲唔覺意搵到我想買好耐而香港搵唔到既 Sister Act 俾我添, YEAH!!


爺爺來探班


跟住去姑媽屋企燒野食慶祝佢地來英一周年


食物好豐富 


不過今日非常大風, 又濕, 個爐透左好耐先著


開餐!!


燒到落雨都繼續燒!  已經習慣左落雨冇人撐傘, 但件衫一定要有帽 XDDD


燒到最後一鍋熟就算


佢地先係兩父子???  哈哈哈哈哈~~


I love Daddy~


Happy Father's Day in UK ^^

沒有留言:

張貼留言