2022年6月22日 星期三

結婚 19 周年

第一個在英國既結婚周年紀念, 要返工, 不過都有同老公溫馨一下先出門口


6.22 6:22 非常值得紀念


唔講唔知原來今日都係我老闆既老婆 Vicky 生日!!  佢非常恩恤我俾我 3:30 pm 早放工, 咁我就可以飛車返屋企再接我既寶貝行街街食好野慶祝喇 ^^


小慈小明第一次去中超泗和, 見番好多香港時菜


最鍾意玩手推車


為慶祝弟弟考試成績唔錯, 獎佢買差不多 $10 一包既檸檬茶


小慈都有佢既至愛


去大型商場繼續血拼


要為呢兩位長高左既年輕人買校服


小慈點都唔肯著短裙, 只肯買短袖恤衫


Oracle 有大間馬莎, 一定要去超市掃貨


好靚既街景


結婚周年晚餐我地別開生面食快餐


呢間台灣街頭小食店非常似豪大大雞塊


一入舖頭已經覺得超級香


一塊大雞扒, 一杯奶茶, 正呀!!


炸雞脾都幾好味


係珍奶呀~~~


唔係講笑, 我地係食唔晒既


最唔抵商場泊車冇消費後免泊, 要趕住走



老公 I Love You!  新環境我地更加要彼此扶持!  暫時男主內既你要努力煮飯咯!  我要控制住自己唔食咁多你整既美食其實係好辛苦架.... 卡卡卡卡.....  ^8^ 

沒有留言:

張貼留言