2019年9月21日 星期六

小明之日常

小明一出世已經帶俾我地極多既歡樂, 而家就黎 11 歲, 仍然笑料百出, 冷不防佢一句爛 gag 大家就笑逐顏開

你睇下, 邊有人做功課要有披肩成個大俠咁款


知我影佢相更加扮野氹我開心


平時噾皮笑臉, 不過影證件相時都識得正經!  呢張學生相係咁多年來最靚仔既一張!  Mom loving it ^^


四年級開始已經多左好多 open end question, 小明既答案真係好氣又好笑!


每舊蘋果咬一啖要係脆既先肯食, 會唔會太過份呢?!  仲 YEAH 添 >_<


每朝瞓醒都頭髮亂了, 不過今朝最誇張, 已經變成超級撒亞人, 一定要影相留念!!  唔開心睇番都識得笑 :DDD


呢位小朋友至鍾意跪地下, 瞓地下, 非常他條!  見親佢 D 腳趾就想 R 佢, 人仔細細對腳已經大過我


腳趾仔仲非常鬆軟, 十趾緊扣都仲得!


面書大人 look back 當年今日, 弟弟真係超級可愛!!!


1 歲時仲係蜷毛架


星期六做晒功課, 小明突然扯起條筋想打麻雀, 話我好耐之前有次打風教過佢, 但佢太細個學唔識而家想再學多一次喎!  好啦, 攪清楚 D 牌叫咩名先啦


小慈家姐又陪佢玩


Level 1 唔計番鬥快食出, 呢位小朋友竟然自摸!


好野, 使得!  當年我爸爸話要生兩個係因為要湊夠 4 隻腳開枱, 我生兩個係想佢地有伴, 不過而家大左咩遊戲都可以一齊玩真係幾開心!

沒有留言:

張貼留言