2019年4月18日 星期四

Kids@UST Part 2

又黎喇!  又黎喇!!  玩過返尋味呀!  我地又黎做科學家喇!


吸收過上次經驗, 我決定唔請假弟弟直接跟我返工, 仲可以早 D 嘆個靚早餐先上堂!


食飽飽就準備集合了, 可惜今日見唔到同學仔


先做科學家, 今次研究惡蚊!   Have fun~~


今日學識左原來蚊係睇唔到紅色同淺色既野, 所以宣傳短片教大家去戶外地方要著淺色既長袖衫, 唔好俾 D 蚊見到


用紅色既濾光鏡就完全見唔到紅色既部份, 即係蚊既視覺


弟弟仲自製左一支純天然蚊怕水, 好有滿足感, 咁叻仔請你食個板上燒啦!


近來被何紫同阿濃吸引住, 睇書睇到入迷, 完全唔記得手機


下午繼續上堂, 今次做數學家研究幾何圖形, 要「圖」出科大



關懷學生行動日?  我淨係見到 D 同學仔好暴力咁對待呢幾個不倒翁


弟弟話科學家好玩 D


上完堂仲識黎搵我, 最掛住都係呢部電動打字機


I love mama  最叻氹我開心 ^^


越打越興奮


又係一次唔錯既經驗呀!



沒有留言:

張貼留言