2017年11月10日 星期五

高小栽培畢業

小明 3 歲半時自己舉手決志信耶穌, 原來有跟進架!  除左每個星期返主日學同兒童崇拜, 教會既姨姨仲會同小朋友栽培, 都係講清講楚咩係基督徒, 甚麼是救恩, 重新得救等等....

今年返暑期聖經班, 好愛主耶穌既小明原來又舉手決意跟隨耶穌!  我都唔知, 直到教會既姨姨打電話俾我約時間同小明做栽培, 我覺得奇怪, 咪栽培左羅?  原來小明 3 歲時既栽培係初小, 而家小明係高小級, 係時候栽培多次, 之前佢細個可能都知 D 唔知 D..... 嘩!  教會真係好好呀!  咁細微既野都兼顧到不特止, 栽培完仲有得領獎 ^^


一年一度栽培員家會, 一齊飯前祈禱先~


小慈家姐今晚要補習, 小明與媽媽「獨處」, 鬆毛鬆翼


小明極度欣賞呢粒迷你金莎, 仲有呢位小朋友非常似爸爸鍾意嘆教會沖既茶, 飲左三杯


家會要開始了


頒獎時間, 好多禮物呀!


完成兒童栽培課程 (高小) 得獎者, 郭小明!  由文牧師頒獎


麗芝姨姨係小明既栽培導師, 佢分享話栽培過程中, 小明係佢咁多年來, 第一位主動舉手要求做結束祈禱既羊仔, 通常大家都會好怕開聲祈禱, 估唔到小明咁細個唔怕之餘仲咁主動, 令佢印像深刻  :D

多謝麗芝姨姨呢位羊媽媽既愛心教導 ^8^


天父, 我得左喇!


遊戲時間!


Keynes 叔叔同健英姨姨今日帶領大家玩「尋出路」遊戲, 非常好玩


呢個就係路線圖答案, 行岩可以繼續向前行, 行錯就要派另一位組員由頭再行過之前岩既路


教會係天父既家, 每次我地回家都真係好開心架!

沒有留言:

張貼留言